Jump to content

Recommended Posts

Hej på er! Det var länge sen och jag kan säga att mycket har hänt. Jag avslutade mina studier i Stockholm då jag insåg att jag inte vill jobba som fotograf. Det är mitt intresse, inget arbete. Så jag tog mina grejer och flyttade hem till Jämtland. Där jag nu hyr ett hus av mina föräldrar, äger 11 höns, en tupp och tre ankor. Fotograferar för nöje och känner att jag har gjort ett bra val. Det tog ett tag innan jag plockade upp kameran igen efter jag flyttade hem pga renoveringar och ville bara fly allt som hade med foto att göra. Men nu är jag tillbaka i ett flow där jag fotar lite då och då. Så himla kul. 

Jag hoppas att allt är bra med er. Ska kolla in lite bilder ni tagit senaste tiden. :)

_MG_6196.jpg

IMG_4666.jpg

IMG_4650.jpg

_MG_6305.jpg

_MG_6268.jpg

_MG_5968.jpg

Välkommen tillbaka!

Ja en sak är ju iaf klar, kan man få en filt att se intressant ut så ska man absolut fortsätta fota. :)

Alla dina bilder har ju något intressant tycker jag.

kul å se dej här igen.

man måste testa olika saker för att veta.

det ser skitmysigt ut det du har nu...

jag skulle nog föredra det framför att flänga runt i huvudstaden mellan en massa stressiga fotouppdrag. och alla krav man har som kanske inte alls är det man själv tycker är vackert.

bättre då att låta känslan komma naturligt av sig själv när det andra i livet är på plats. då blir det innerligt och på riktigt.

kul med alla fågeldjur...men katterna da?? var är katterna? ( pepsen som undrar) 😃..

ps. jag lärde mig mobilen till slut!! 😎🙂

pep0.thumb.jpg.fbbd273548d8d0839b1fb59946683ea3.jpg

Kul att du hittat tillbaka, trevligt att ha dig här! Förstår dig, jag skulle inte heller vilja ha fotograferingen som yrke, då skulle jag tappa suget tror jag. Även om det säkert finns jobb som kanske är roliga också. :)

Har ju sett bilder från dina hemtrakter och ditt liv den senaste tiden, du ser ut att må himla gott där och det är väl det bästa!:thumbsup:

On 8/17/2019 at 2:19 PM, ToddeSwe said:

Välkommen tillbaka!

Ja en sak är ju iaf klar, kan man få en filt att se intressant ut så ska man absolut fortsätta fota. :)

Alla dina bilder har ju något intressant tycker jag.

Tack Todde! :)

On 8/17/2019 at 4:03 PM, gerard ohman said:

kul å se dej här igen.

man måste testa olika saker för att veta.

det ser skitmysigt ut det du har nu...

jag skulle nog föredra det framför att flänga runt i huvudstaden mellan en massa stressiga fotouppdrag. och alla krav man har som kanske inte alls är det man själv tycker är vackert.

bättre då att låta känslan komma naturligt av sig själv när det andra i livet är på plats. då blir det innerligt och på riktigt.

kul med alla fågeldjur...men katterna da?? var är katterna? ( pepsen som undrar) 😃..

ps. jag lärde mig mobilen till slut!! 😎🙂

pep0.thumb.jpg.fbbd273548d8d0839b1fb59946683ea3.jpg

Tack detsamma! Du kan hälsa Pepsen att kissemissarna mår riktigt bra. Lär nog komma bilder på dom framöver :)

On 8/17/2019 at 4:19 PM, Rolf said:

Välkommen tillbaks Malin!

Tack Rolf!

On 8/17/2019 at 5:12 PM, Fredrik H said:

Stämmer in och önskar dej välkommen tillbaka

Tackar Fredrik!

On 8/17/2019 at 5:16 PM, Cope said:

Välkommen tillbaka. Kul att du är här igen.

Tackar, kul att vara här igen :D

On 8/17/2019 at 6:12 PM, Mathias said:

Välkommen tillbaka :) Kul att du så smått börjat hittat tillbaka till fotograferingen!

Ja, det känns riktigt bra, Tack! :)

On 8/17/2019 at 7:35 PM, Ulf Ekström a.k.a Himma said:

Du har varit saknad och det känns härligt att du är tillbaks. Vilket underbart liv med höns och ankor ute på landet. 

Hoppas vi får se många bilder framöver. :thumbsup:

Men tack! Det ska ni få! :)

On 8/19/2019 at 2:16 PM, Jens Nilsson said:

Kul att du hittat tillbaka, trevligt att ha dig här! Förstår dig, jag skulle inte heller vilja ha fotograferingen som yrke, då skulle jag tappa suget tror jag. Även om det säkert finns jobb som kanske är roliga också. :)

Har ju sett bilder från dina hemtrakter och ditt liv den senaste tiden, du ser ut att må himla gott där och det är väl det bästa!:thumbsup:

Tack. Ja, jag insåg det. Det är mitt sätt att gå ner i varv. :) Ja, vad kul! Mår riktigt bra här :D