Mathias 988 Posted August 13 Vi fortsätter med lite fler semesterbilder från Danmark. Denna gång plåtade med mellanformatskamera, Bronica SQ-A och Ilford FP4+ film, ISO125. 1. Vid Himmelbjerget 2. Vid Himmelbjerget 3. Vid Fyns Hoved 4. Vid Fyns Hoved 5. Vid Fyns Hoved 6. Från Kerteminde 7. Från Kerteminde Quote Share this post Link to post Share on other sites
lillepv 608 Posted August 13 Stiligt.Trean tycker jag hamnar på en första plats. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cope 4536 Posted August 13 Håller med lillepv angående trean Går det att ta sig in i den gamla fabriken eller vad det nu är? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mathias 988 Posted August 13 14 minutes ago, lillepv said: Stiligt.Trean tycker jag hamnar på en första plats. Tack 😀 1 minute ago, Cope said: Håller med lillepv angående trean Går det att ta sig in i den gamla fabriken eller vad det nu är? Tackar!! Tror inte det är så mycket att se, såg ut som typ en gammal spannmålssilo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rolf 1531 Posted August 13 Trean vinner även hos mig. Snyggt fotat överlag. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Farsta (Hasse) 750 Posted August 13 Finfina semesterbilder! Gillade ettan mest i hård konkurrens Quote Share this post Link to post Share on other sites
sanne 527 Posted August 13 Jeg tænker også nr 3 🙂 men ville gerne se dem i farver også 😄 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ulf Ekström a.k.a Himma 2371 Posted August 13 Underbar retrokänsla. 1, 5 och 6 är aningens vassare än de andra. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cope 4536 Posted August 13 5 timmar sedan, Mathias sade: Tror inte det är så mycket att se, såg ut som typ en gammal spannmålssilo. Okej, synd då jag känner till någon form av nedlagd stenfabrik i närheten av där du har varit. Annars hade man haft 2 objekt någorlunda nära varandra🙂 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mathias 988 Posted August 14 On 8/13/2019 at 5:01 PM, Rolf said: Trean vinner även hos mig. Snyggt fotat överlag. Tackar Rolf!! 22 hours ago, Farsta (Hasse) said: Finfina semesterbilder! Gillade ettan mest i hård konkurrens Kul att dom gillas! 21 hours ago, sanne said: Jeg tænker også nr 3 🙂 men ville gerne se dem i farver også 😄 Tack Sanne!! Vet att du gillar färg bättre än svartvitt! Får köra lite färgfilm en dag 19 hours ago, Ulf Ekström a.k.a Himma said: Underbar retrokänsla. 1, 5 och 6 är aningens vassare än de andra. Tack Ulf 18 hours ago, Cope said: Okej, synd då jag känner till någon form av nedlagd stenfabrik i närheten av där du har varit. Annars hade man haft 2 objekt någorlunda nära varandra🙂 Det är ju aldrig fel att ha flera objekt på listan! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jens Nilsson 3308 Posted August 15 Kanske vinner trean även hos mig, men samtliga gillas skarpt! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mathias 988 Posted August 15 12 hours ago, Jens Nilsson said: Kanske vinner trean även hos mig, men samtliga gillas skarpt! Tack Jens! Kul att dom gillas! Quote Share this post Link to post Share on other sites