Jump to content

Recommended Posts

9 timmar sedan, Ninni sade:

Jag kommer också! Det blir min första fototräff !

Kul!! Då kan vi tjöta i vanlig ordning i bilen :lol:

Hur gör vi om man kommer senare? Var hittar man er? Jag och Ninni hinner nog inte komma till kl 10, en del har konstiga jobbtider:y15:!!

2 timmar sedan, Mona sade:

Hur gör vi om man kommer senare? Var hittar man er? Jag och Ninni hinner nog inte komma till kl 10, en del har konstiga jobbtider:y15:!!

Hmm, ingen aning, Lättast är kanske att kontakta någon (exempelvis mig)för att kolla läget.

Det finns kanske en liten risk att gruppen blir delad också om inte alla platser faller alla användare på läppen??

Hur ser ni andra på dagens start och stopptider, måltider mm? 

Ska vi försöka träffas vid 10-11 snåret och sen hålla på tills 18.30 då solen går ner eller ska vi skiljas åt tidigare?

Ska vi gör som vi brukar och käka en bagge/macka till lunch och sen grilla eller ska vi äta tillsammans på typ nån pizzeria framåt kvällen, eller säger vi hejdå när vi är klara och var och en åker på sitt håll och intar kvällsmåltiden under hemfärden?

Tänkte bara få lite grepp om hur dagen kommer se ut på en höft :)

42 minuter sedan, Rolf sade:

Träffas vid 10 tiden är lagom, sedan käkar vi någon bagge som du sa och avslutar på någon pizzeria eller restaurang tycker jag.

Så känner jag också. Tror det blir bäst så....

Rolf hade ju på förslag att träffas vid Braehus vilket låter som en god idé. Kanske vi ska avsluta kvällen där uppe också för att fånga dagens sista ljus som lyser upp Brae´s hus?

Nackdelen är väl att man inte är ensam där uppe men det är nog betydligt mindre folk på hösten än mitt i sommaren. Och där finns väl en vägkrog också om jag inte minns fel...

On 2019-08-11 at 11:20 AM, ToddeSwe sade:

Lagom avstånd för mig :) Allt hänger på datum för mig. Så jag avvaktar och ser hur detta utvecklar sig.

Samma här. Skulle se fram emot att få träffa Cope, vi har en del gemensamma intressen att diskutera :lol: !

7 timmar sedan, Mr.T sade:

Samma här. Skulle se fram emot att få träffa Cope, vi har en del gemensamma intressen att diskutera :lol: !

Jag har inget gemensamt med dig och därmed inte heller något att diskutera.

18 minuter sedan, Jens Nilsson sade:

Låter som om vi har en plan!  Ska bli riktigt kul detta. :)

Sen om det kommer lite andra människorna i bilderna, det går ju redigera bort...:lol:

Ja, det ska bli skitkul att träffas efter så många års kännedom.

Hehe...det kan man göra men jag är så jäkla dålig på PS bara😀

Planen med baggen, eller vad man nu vill äta låter bra! Att gå in i värmen en stund på någon restaurang låter också bra! Men som jag sa längre upp så kanske vi dyker upp lite senare och då får väl vi äta frukost när vi kommer. Kanske någon vill ha påtår med oss :) 

48 minuter sedan, Mona sade:

Planen med baggen, eller vad man nu vill äta låter bra! Att gå in i värmen en stund på någon restaurang låter också bra! Men som jag sa längre upp så kanske vi dyker upp lite senare och då får väl vi äta frukost när vi kommer. Kanske någon vill ha påtår med oss :) 

Så du tycker att jag ska trycka 2 baggar?:o

Jag började ju gå på diet igen i förra veckan :)