Jump to content

Recommended Posts

1 timme sedan, Whynot sade:

Härliga foton och ettan är helt suverän. Gillas

Tack Whynot, inte ofta man får ett sådant tillfälle så det gäller att passa på. :)

2 minuter sedan, Ulf Ekström a.k.a Himma sade:

Väldigt tjusigt! Ettan vinner men övriga är inte långt efter. :thumbsup:

Tack Ulf jag "såg" hur ettan skulle bli för jag har sett liknande så jag blev glad när jag såg den lille krabaten sitta så fint.

Helt underbara bilder allihop, och ettan är särskilt underbar :wub: Jäklar vad du har blivit vass på macro nu!! Har du haft blixt till dessa? I så fall syns det inte! Perfekt exponerade och fantastiskt skärpa! 

Är det ett Sigma macro du har?

7 minuter sedan, Mona sade:

Helt underbara bilder allihop, och ettan är särskilt underbar :wub: Jäklar vad du har blivit vass på macro nu!! Har du haft blixt till dessa? I så fall syns det inte! Perfekt exponerade och fantastiskt skärpa! 

Är det ett Sigma macro du har?

Tack Mona! Jag fick liksom ett infall av att hänga på blixten och blända ner rejält och det löste mina skärpdjupsproblem. Ja det är blixt på alla, men det var ju dagtid med solen ute så den tog väl bara bort de hårdaste skuggorna... Nya kameran är mycket enklare att skjuta med eller vill jag bara den ska vara det. he he he

Ja det du rekomenderade 105mm

2 timmar sedan, ToddeSwe sade:

Tack Mona! Jag fick liksom ett infall av att hänga på blixten och blända ner rejält och det löste mina skärpdjupsproblem. Ja det är blixt på alla, men det var ju dagtid med solen ute så den tog väl bara bort de hårdaste skuggorna... Nya kameran är mycket enklare att skjuta med eller vill jag bara den ska vara det. he he he

Ja det du rekomenderade 105mm

Skulle vilja ha ett Sigma... Varför är jag inte gjort av pengar?!

2 minuter sedan, Mona sade:

Skulle vilja ha ett Sigma... Varför är jag inte gjort av pengar?!

Den frågan har jag ställt mig ofta sedan jag började med foto. 

Tog mitt på avbetalning och det är nu betalt. Så då tog jag halva 150-600 på avbetalning. När det är klart så har jag säkert kommit på något nytt jag inte kan leva utan. 😃