Jump to content
ToddeSwe

Prästbagge (Rhagonycha fulva)

Recommended Posts

1 timme sedan, Rolf sade:

Det är ju mina buggs som gör fler buggs. Snyggt fotat.

Ja visst är det den! :) Tog några skott innan jag fick bägge i fokus.

42 minuter sedan, Farsta (Hasse) sade:

Snyggt! Vad blir nästa projekt du skall bli mästerfotograf i ? :)  Kanske börja nosa på sportfotografering. Det har du väl kvar?

Tack Hasse för det betyget. 

Är jag verkligen SÅ bra tycker du? 😃

Sport är inte min grej alls. Har aldrig gillat sport. Fast om min pojk mot all förmodan skulle börja med någon igen så. 

Jag älskar att fota och fotar hellre än bra känns det som. Kommer nog att prova det mesta men varje gren betyder nya investeringar har jag märkt. Fast nu har jag samlat på mig objektiv som räcker en bit iaf. inte de finaste och bästa men helt klart bättre än vad jag någonsin kommer att behöva. 

Tack Hasse 

Jag är jätteimponerad av att du så gått till grunden på flera fotoområden och blivit så duktig. Du verkar starta nästan från noll varje gång. Härligt att se.

Just nu, Farsta (Hasse) sade:

Jag är jätteimponerad av att du så gått till grunden på flera fotoområden och blivit så duktig. Du verkar starta nästan från noll varje gång. Härligt att se.

Tack det värmer verkligen! Att all min glädje i att fota uppskattas av någon är ju en bonus. :)

48 minuter sedan, Odie (Thomas) sade:

Mycket fina fin skärpa och en fin bokeh, jag har sett samma art på mina liljor jag brukar tabort dem för de käkar bladen. :thumbsup::thumbsup:

Tack Thomas! Alla insekter blir intressanta på när håll tycker jag.