Jump to content

Recommended Posts

Den ser daggstänkt ut skulle det stå. Dom syftar på ögonen, dom är två...

11 minuter sedan, Rolf sade:

Den ser daggstänkt ut skulle det stå. Dom syftar på ögonen, dom är två...

:) Ok! Då fattar jag!

2 timmar sedan, Cope sade:

Tjusigt....👍

Tack Conny! Han är nu begravd stackaren, men han blev iaf hedrad på vägen till de sälla jaktmarkerna. Nu lever han för evigt på min hårddisk och på nätet.

1 timme sedan, Ulf Ekström a.k.a Himma sade:

God skärpa och härliga färger. :thumbsup:

Tack Ulf!

Snyggt återigen!:thumbsup:

Tror jag får kasta in handduken snart, behöver ju inte förse forumet med fler makrobilder på kryp, jag hinner ju ändå inte vara med i den här takten...-_-

11 hours ago, Jens Nilsson said:

Tror jag får kasta in handduken snart, behöver ju inte förse forumet med fler makrobilder på kryp, jag hinner ju ändå inte vara med i den här takten...-_-

Inte behöver du kasta in handduken, det finns gott om plats för dina bilder också!

11 timmar sedan, Jens Nilsson sade:

Nähä! Att jag tar så mycket är för att jag har inget annat att göra, det handlar ju inte om kvantitet som du kanske ser på mina bilder. :)

Sen vore det ju tråkigt om alla makro bara är taga av en person... Så du fotar när du har tid och lust och jag förlustar mig heeeela tiden. :)

12 timmar sedan, Rolf sade:

Inte behöver du kasta in handduken, det finns gott om plats för dina bilder också!

Jo det gör det ju visserligen, men den är ju nästan redan inkastad känns det som...:lol: Har ju så jäkla svårt att ta mig för att göra nåt seriöst, kommer aldrig i gång...

11 timmar sedan, ToddeSwe sade:

Nähä! Att jag tar så mycket är för att jag har inget annat att göra, det handlar ju inte om kvantitet som du kanske ser på mina bilder. :)

Sen vore det ju tråkigt om alla makro bara är taga av en person... Så du fotar när du har tid och lust och jag förlustar mig heeeela tiden. :)

Nä det är väl inte kvantitet som är det viktiga, men jag får inte fram något alls just nu. Det går i små små vågor i bland men nu är det stiltje...

10 timmar sedan, Jens Nilsson sade:

Jo det gör det ju visserligen, men den är ju nästan redan inkastad känns det som...:lol: Har ju så jäkla svårt att ta mig för att göra nåt seriöst, kommer aldrig i gång...

Nä det är väl inte kvantitet som är det viktiga, men jag får inte fram något alls just nu. Det går i små små vågor i bland men nu är det stiltje...

Jag tror det blir så här när man ”kan” och vet precis hur. För mig är ju detta ett äventyr med en oviss utgång som ger mig en kick utan dess like när jag lyckas. 

Förmodligen kommer jag också att hamna där i framtiden. Been there done that typ. Allt är ju kul i början. Därför hoppar jag lite hit och dit mellan olika landskap, makro och ny också fåglar. Vill inte fastna på en sak för då går det för fort tror jag. 

Ska försöka ta en natt på semestern med astrofoto också med mitt 24-70 får det väl bli. 😃