Jump to content
Sign in to follow this  
Cope

Förstudie av Emma....

Recommended Posts

Här kommer en förstudie av Emma från det övergivna sågverket. Börjar se slutet i redigeringsarbetet även om jag har några timmar kvar. Tänkte bara posta en bild som visar vad jag har pysslat med den senaste veckan :)

_8503704_2048.jpg

Jag tar och dyker ner i PS en stund till innan det blir ryggläge i soffan :)

4 minuter sedan, Rolf sade:

Verkligen bra jobbat Cope, snyggt!

Tack min vän. Riktigt roligt att höra då arbetsinsatsen har varit hög både innan, under och efter fotograferingen.

Och just denna bilden blev jag extra nöjd med :)

2 minuter sedan, Mathias sade:

Det här ser bra ut, nu väntar vi bara på resten!!

Haha, Tack :)

Ha inte för höga förväntningar bara :)

Resten bör väl dyka upp inom några dagar känns det som :)

2 minuter sedan, Ulf Ekström a.k.a Himma sade:

Det här ser lovande ut. Håller resten av bilderna lika hög kvalitet så har du inte slitet i onödan. :star:

Tack så hjärtligt :)

Nu ökade pressen en aning kände jag :D

On 2019-06-24 at 10:54 AM, Odie (Thomas) sade:

Bra jobbat Conny! Mycket snyggt.:thumbsup::thumbsup:

Tack så mkt :)

Ser jättebra ut. Spännande miljö och modell. Tyvärr jag så gammal att jag nästan mår illa av att se så mkt tatueringar på en vacker kvinna ;) Lite som spruta biltemafärg på en Renoir ( ja jag vet att jag mentalt tillhör en annan epok... ) 

1 timme sedan, Farsta (Hasse) sade:

Ser jättebra ut. Spännande miljö och modell. Tyvärr jag så gammal att jag nästan mår illa av att se så mkt tatueringar på en vacker kvinna ;) Lite som spruta biltemafärg på en Renoir ( ja jag vet att jag mentalt tillhör en annan epok... ) 

Tack för att du tyckte till. Det är jäkligt roligt område att fotografera och man har liksom noll erfarenhet utav det. Men förhoppningsvis lär man sig med tiden :)

2 timmar sedan, Farsta (Hasse) sade:

Tror de allra flesta bara tycker det är ballt men jag måste ju vädra min åsikt. Tror det blir kanon!

Absolut, det ska du :)

Jag skulle själv aldrig vilja göra det :)

5 timmar sedan, Farsta (Hasse) sade:

Tyvärr jag så gammal att jag nästan mår illa av att se så mkt tatueringar på en vacker kvinna ;).

Delar helt din uppfattning i det här.

Man behöver inte vara gammal för att inte uppskatta tatueringar. :) Så länge dom är på någon annan så har jag inga problem med dom. Kan vara snyggt om man inte går över vissa gränser som ansiktet och halsen och andra synliga delar när man har en långärmad tröja på sig. Fast det är ju bara min smak, tycker man ska få vara hur man vill så länge man inte skadar någon annan.

11 hours ago, ToddeSwe said:

Man behöver inte vara gammal för att inte uppskatta tatueringar. :) Så länge dom är på någon annan så har jag inga problem med dom. Kan vara snyggt om man inte går över vissa gränser som ansiktet och halsen och andra synliga delar när man har en långärmad tröja på sig. Fast det är ju bara min smak, tycker man ska få vara hur man vill så länge man inte skadar någon annan.

Det kan jag nog också hålla med om. Men det kan skära i hjärtan att se unga tjejer ha hals , nacke och hela armar tatuerade. Gamla gubbar och tanter stör mig inte det minsta.

9 timmar sedan, Jens Nilsson sade:

Bra jobbat, men blir först lite lurad av bakgrunden, trodde nästan den var gjord i efterbehandlingen, den smälte nästan in i modellen...:)

Tack🙂

Hehe, bakgrunden är nog gjord av en tidigare fotograf. Det är iaf vad jag misstänker. Första gången jag var där så var motivet på väggen helt plus att det fanns andra ting upphängda i taket tillhörande motivet på väggen. 

Missminner jag mig inte så har jag visat dom bilderna här för några år sedan🙂