Jump to content
ToddeSwe

Mag-stativ

Recommended Posts

54 minuter sedan, Odie (Thomas) sade:

Hoppas du snart är frisk och kry igen, kanske ett enbent stativ är bättre? det kör jag ofta med när jag vandrar i skogen. :thumbsup:

Ja det gör jag också, jobbigt att ha ont när man rör sig. Ja kanske det är lösningen för mig också. Trodde mitt gick att göra om men det går inte.

Oftast så vill man ju ner på backen och då har man ett naturligt stöd...

On 2019-06-03 at 5:54 PM, ToddeSwe sade:

Här kommer den. Bakom armen går stödet. Ja just nu är det jobbigt att bara lyfta kameran  😃

E22BD31C-5927-4268-B8CF-B072CA02CFD4.thumb.jpeg.1ab33a4f407e2e3aeb799ded7720336b.jpeg

Hoppas det här kommer att underlätta dina besvär. Det jag funderar på är om det inte gör ont när det bara är en pinne.. En platta hade jag nog föredragit, men jag vet ju inte då jag aldrig provat!

23 timmar sedan, Mona sade:

Hoppas det här kommer att underlätta dina besvär. Det jag funderar på är om det inte gör ont när det bara är en pinne.. En platta hade jag nog föredragit, men jag vet ju inte då jag aldrig provat!

Jo det gör det för det blir inte så tungt att hålla så länge armarna är ömma. MEN som du säger, en pinne i magen är inget skoj. Men vad gör man inte för en bild i fokus. :)