Jump to content

Recommended Posts

Om man nu ska klaga på något så är det väl just det att du inte hade grillen med dig. Fast å andra sidan så hade de där Julagrillarna inte fungerat tillfredsställande ändå.

Vackert är det som vanligt och som Rolf skriver så är fyren pricken över i-et. :thumbsup:

7 minuter sedan, Ulf Ekström a.k.a Himma sade:

Om man nu ska klaga på något så är det väl just det att du inte hade grillen med dig. Fast å andra sidan så hade de där Julagrillarna inte fungerat tillfredsställande ändå.

Vackert är det som vanligt och som Rolf skriver så är fyren pricken över i-et. :thumbsup:

Haha, dom ska lämnas tillbaka imorgon om det inte glöms bort :)

Tack så hjärtligt :)

4 minuter sedan, Farsta (Hasse) sade:

Bästa bryggbilden hittills?  Snyggt

Tack Hasse, kul att den gillades :)

Hade inte tänkt åka iväg idag men när jag såf vad himlen hade att erbjuda så kunde jag inte motstå frestelsen :)

Fedt motiv det her..men synes stadigvæk den virker meget uhyggelig som den forsvinder i havet..skræmmende måske...kan være det er fordi du bruger den effekt med at gøre det sløret som får den følelse frem i mig 😄 

20 minuter sedan, sanne sade:

Fedt motiv det her..men synes stadigvæk den virker meget uhyggelig som den forsvinder i havet..skræmmende måske...kan være det er fordi du bruger den effekt med at gøre det sløret som får den følelse frem i mig 😄 

Tack Sanne :)

Det är en handikappbrygga och det är därför den försvinner ut i havet. Tänkte först stått uppe på den med då vågorna var starka och bryggan vibrerade lite så fick jag tänka om och hålla mig på fast mark istället :)

4 hours ago, Cope said:

Tack Sanne :)

Det är en handikappbrygga och det är därför den försvinner ut i havet. Tänkte först stått uppe på den med då vågorna var starka och bryggan vibrerade lite så fick jag tänka om och hålla mig på fast mark istället :)

24 minuter sedan, Jens Nilsson sade:

Jäklar så snyggt, håller med de andra om fyren!!:wub:

Tack så mkt Jens. Kul att den gillades :)

On 5/30/2019 at 6:43 PM, Mathias sade:

Mycket vackert :wub: färgerna, kompet och fyren, behöver jag säga mer...

Tack så hjärtligt Mathias🙂