Jump to content
Cope

Ramhulta genom Cope´s sökare!

Recommended Posts

4 timmar sedan, sanne sade:

Men jeg synes Monas sort hvide blev lidt bedre..

Och jag håller med dig till fullo, Sanne. Men akta dig för att vara för ärlig, det uppskattas inte och kan slå tillbaka.

Detta är det sista jag skriver till dig. Stå för vad du har sagt istället för att snacka bort det det har sagt.

Men att komma och påstå att vi har inte ska ha bra utrustning då vi alla är mediokra fotografer och sen påstå att det aldrig har sagts köper varken jag eller andra användare.

Och eftersom du har denna inställning du har till forat så undrar jag varför du överhuvudtaget befinner dig här. Håll du dig till foran där du med dina kunskaper platsar så är vi andra här.

Over and out. Nu ska jag packa upp efter min senaste resa.....

31 minuter sedan, Cope sade:

Stå för vad du har sagt istället för att snacka bort det det har sagt.

Jag står FÖR MINA FORMULERINGAR Cope, inte för dina  !

då vi alla är mediokra fotografer

Jag vill dra mig till minnes att jag skrev att det mesta som PUBLICERAS (på detta forum) är ganska mediokert, INTE att alla är mediokra fotografer, det är inte samma sak.

Men om jag har en felaktig minnesbild av hur jag formulerade mig vid just den tidpunkten och i det sammanhanget, får jag rätta mig. I annat fall, återigen, din tolkning och dina ord.

Och eftersom du har denna inställning du har till forat så undrar jag varför du överhuvudtaget befinner dig här. 

Kanske finns det andra som tycker att det kan vara av intresse att diskutera bilder på ett annat plan, än vad du uppenbarligen är intresserad av att (inte) göra (men som inte vågar öppna käften), till skillnad från mig.

Det finns ju fler forumister (än du och jag) som hänger på detta forum, eller hur !?

Dessutom är jag här (och då inte bara på detta forum, jag är på några andra platser också. T ex tycker jag att photographylife.com är en väldigt givande websida), för att jag söker kunskap och erfarenheter från andra och för att jag vill utveckla mig själv

Dessutom är jag är i vart fall ärlig och jag står för det jag skriver, (vilket inte uppskattas av alla, tyvärr).

Då det mesta är mediokert här så lär det ju inte finnas någon som har kunskapen att föra ett samtal som är utvecklande för dig. Då är det bättre att du hänger på foran där nivån är högre så du utvecklas. Här hos oss invecklas du bara :)

Nu skiter jag som sagt i detta då även denna diskussion med dig inte leder någon vart.

För övrigt inte bara min tolkning av ditt agerande. Som du sa så finns det andra som hänger på detta fora.

Detta leder ingenvart. Tråden låsas....

Guest
This topic is now closed to further replies.