Jump to content
sanne

Sverige ved Torekov

Recommended Posts

Du har varit vid Dagshög ser jag. Det är en riktig favoritplats hos mig :)

Den gamla trasiga bryggan har jag fotat där några kvällar. Och även vintergatan har fotats där då där är rätt mörkt om kvällarna :)

Ser att du har fått fina bilder med dig hem och dom lockar mig att snarast åka dit igen :thumbsup:

Edit: Det är förresten Kullaberg som ligger vid horisonten :)

11 hours ago, Cope said:

Du har varit vid Dagshög ser jag. Det är en riktig favoritplats hos mig :)

Den gamla trasiga bryggan har jag fotat där några kvällar. Och även vintergatan har fotats där då där är rätt mörkt om kvällarna :)

Ser att du har fått fina bilder med dig hem och dom lockar mig att snarast åka dit igen :thumbsup:

Edit: Det är förresten Kullaberg som ligger vid horisonten :)

Takker mange gange...ja Kullen kan man se i det fjerne...:-)  fandt vi ud af...Hvad betyder vintergatan ? Synes også det var et spændende sted..vi havde jo lejet en hytte i Västre Karup så vi boede jo kun 5 min fra vandet af i det område...var også ved vandet mod nord..men desværre regnede det der.Skal sende nogen fotos ind fra det sted..og det blæste meget.

9 timmar sedan, sanne sade:

Takker mange gange...ja Kullen kan man se i det fjerne...:-)  fandt vi ud af...Hvad betyder vintergatan ? Synes også det var et spændende sted..vi havde jo lejet en hytte i Västre Karup så vi boede jo kun 5 min fra vandet af i det område...var også ved vandet mod nord..men desværre regnede det der.Skal sende nogen fotos ind fra det sted..og det blæste meget.

Vintergatan är en galax. Jag tror ni i Danmark kallar den för milkyway...

12 minuter sedan, Farsta (Hasse) sade:

Vid Torekov tror jag skådisen Hugh G har stuga 😁?

Det stämmer nog. Jag vet iaf att han var där för något/några år sedan :)

Härliga bilder med vacker kvällssol som gör att det ser inbjudande ut. Gillar nr 2 lite extra.

Conny glömde att nämna att vi även haft en kombinerad forumträff i Dagshög och Hovs Hallar :)  Om du är där nu, så rekommenderar jag att ni åker till Hovs Hallar. Det är inte så långt ifrån Dagshög.