Jump to content
Sign in to follow this  
Farsta (Hasse)

Världens vackraste fotoaffär?

Recommended Posts

Rajala har ju fått en del kritik och även jag hade lite strul men det löste sig. Dock sitter de på en guldlokal i H-fors. Gamla posten med härliga ljusinsläpp i taket. Den är väl k-märkt så man går fram till de gamla kassadiskarna och beställer. Själva butiken är bakom dessa foton. Välsorterad. Har det mesta. Saker står i glasmontrar som lätt kan öppnas av personal

mini_P5171102.jpg

Har de bäst pris och jag vet exakt vad jag vill ha skulle jag inte tveka. Sen vet jag att Cope hade problem med viss optik och reklamationer. Det är väl då en kedja testas. När det krånglar

9 timmar sedan, Fredrik H sade:

Varför 🤔🤔

Dom har bättre service vid reklamationer🙂

9 timmar sedan, Farsta (Hasse) sade:

Har de bäst pris och jag vet exakt vad jag vill ha skulle jag inte tveka. Sen vet jag att Cope hade problem med viss optik och reklamationer. Det är väl då en kedja testas. När det krånglar

Precis, så är det oftast. Jag går inte dit igen även om priset är det bästa. Det är inte värt det i mina ögon🙂

En fotobutik i Sthml som har kanonservice är Kameradoktorn. Dom vet vad kundservice är. Iaf Mats som jag har haft rätt mkt kontakt med🙂

Firmor som verkligen gör sitt yttersta för att göra kunden nöjd gynnar jag gärna. Och bättre  service än hos Kameradoktorn har jag aldrig upplevt någon annanstans oavsett vad jag har handlat🙂