Jump to content
jeanettis

Jeanette heter jag....

Recommended Posts

Hej alla... jag har funnits med som medlem på detta forum ett tag nu. Ivrigt påhejad av Conny (Cope)... ska jag nu försöka mig på att börja använda forumet. Är intresserad av att fota det mesta. Inriktning har gått från porträtt till landskap till makro flera turer. Fotar det som lockar mig för stunden.

Bor i ett litet samhälle utanför Skövde. Född o uppväxt i härliga Höganäs (Skåne).... kommer ngn gång att flytta tillbaka. 

Speciellt teknisk kan jag inte skryta med att jag är.... därför drar jag mig för att göra nya saker som innefattar den ingrediensen hahaha... 

Jag fyller 50 i sommar och har gått i samma klass som Cope. 

Ser fram emot att träffa er alla på ngn fototräff framöver. Alltid kul att snacka, byta tankar o ide'er med likasinnade. Tills dess ha en härlig sommar😎

Jeanette Isacson

Hej Jeanette och varmt välkommen till Xponerat. Vi är ett glatt gäng och ganska familjära. Hoppas du skall trivas med oss och vi ser fram emot dina bilder!

Har du några frågor ang. forumets funktioner så tveka inte att kontakta någon admin, vi är här för att hjälpa till.

Hej Jeanette, och varmt välkommen! Känner igen namnet, Cope har nog nämn:thumbsup:t dig någon gång, vill minnas att han sagt att han försökt värva dig för ett bra tag sen nu, kul att han lyckades!:thumbsup:

Hej och välkommen Jeanette!! Här kommer du säkert trivas som fisken i vattnet! Som nämnts tidigare, ett ganska litet och familjärt forum med trevliga medlemmar :)

Heej Jeanette. Äntligen.....gjorde du ljud ifrån dig. Detta ögonblick har jag verkligen väntat på. Hur kul som helst :)

Känn dig varmt välkommen till oss och vår familjära stämning. Som Rolf så så är det bara att fråga om det är någon forumfunktion du undrar över så ska vi hjälpa dig att få kläm på det :)

Hoppas verkligen att du kommer trivas hos oss och att du trycker upp några alster för oss andra att begrunda :)

Hupp, är du snart 50,  och är du säker på att vi har gått i samma klass?? Jag fyllde år i mars men jag blev inte mer än 21:huh::huh::lol:

Det blir en liten träff måndagen den 27/5 vid Ramhulta vattenfall utanför Kungsbacka.

Jag tar tillfället i akt och önskar dig välkommen hit, trevligt med nya profiler som kanske rör om lite i grytan.

Ser fram emot vad du har att visa oss vad det gäller det fotografiska.

Än en gång; Välkommen hit, hoppas att du skall trivas !