Jump to content

Recommended Posts

7 minuter sedan, Rolf sade:

Här har du fått till det riktigt bra, synd bara på pinnarna i förgrunden.

Tack, nästa gång nästa gång. :)

Detta är mer än dubbelt så långt ifrån som hararna.

Just nu, Rolf sade:

Men här har du det kalla vattnet, blir inget värmedaller där.

Så det är ju inget fel på objektivet. :)

13 minuter sedan, Cope sade:

Kul att du fick den på bild:thumbsup:

Ja det kändes som en högvinst och tog bort  besvikelsen med hararna. 😃

Jag får åka förbi dom en dag då inte solen har kommit så långt. 

6 timmar sedan, Odie (Thomas) sade:

Fint fångat Todde! synd bara som Rolf påpekar pinnarna eller vassrör, men  nu vet du var den finns så nästa gång. :D

Tack Thomas, jag var på väg att gå runt på sidan, men jag ville inte skrämma hen, vill ju se den igen. Så det får bli fler träffar med denna vackra dam eller är det en herre?

Tycker du fått två väldigt fina bilder på hägern! Vassen stör inte mig alls, tycker t o m att den tillför. Kanske kan du få fler bilder på den om det är en vanlig fiskarplats för den. Avis är jag då jag jagat för att få en fin hägerbild!

Mycket snyggt, skarpt och fint. Tyckte först det var synd på vassen, sedan ändrade jag mig och tyckte att den tillför.

On 2019-05-06 at 9:58 PM, Mona sade:

Tycker du fått två väldigt fina bilder på hägern! Vassen stör inte mig alls, tycker t o m att den tillför. Kanske kan du få fler bilder på den om det är en vanlig fiskarplats för den. Avis är jag då jag jagat för att få en fin hägerbild!

Tack Mona, ja den alternerar mellan 3 olika platser där, första gången jag var där sprang jag ju på den och vi tittade på varandr och jag drog kameran och då drog den. :)

On 2019-05-06 at 11:46 PM, Martin sade:

Mycket snyggt, skarpt och fint. Tyckte först det var synd på vassen, sedan ändrade jag mig och tyckte att den tillför.

Ja dom blev bra, jag hade velat se benen på den men annars stör inte vassen då hemskt.

5 timmar sedan, Ulf Ekström a.k.a Himma sade:

Jag håller med de senaste talarna, bilderna är bra och vassen tillför mer än det stör. :thumbsup:

De brukar vara skygga de rackarna så att smyga sig på dom brukar inte fungera. Båda könen ser likadana ut så detta får bli en "hen".

Eller hur, nu när den har sjunkit in så stör den inte mig.

Denna var fullt medveten om mig och att jag gick fram och tillbaka på bron. Vi ska nog bli vänner hoppas jag. :)