Jump to content
ToddeSwe

Glömde ju Talgoxen

Recommended Posts

Just nu, Ulf Ekström a.k.a Himma sade:

Tvåan ser ut att ha skärpan rätt men lite väl mycket pinnar ivägen i mitt tycke.

Ja snart blir det väl omöjligt att se dom där små ... måste sluta lägga upp oskarpa bilder. :) ser nu att ettan inte alls är i fokus på huvudet.

Ibland blir man lite exalterad och så kommer det med bilder som inte skulle varit med, det har nog hänt de flesta av oss , inte förrän någon påpekar felet ser man det själv, för övrigt håller jag med Himma. :)

1 timme sedan, Odie (Thomas) sade:

Ibland blir man lite exalterad och så kommer det med bilder som inte skulle varit med, det har nog hänt de flesta av oss , inte förrän någon påpekar felet ser man det själv, för övrigt håller jag med Himma. :)

Men det händer mig lite för ofta. Jag tycker jag kollar och kollar men likväl så slinker det med. 😃

Och dessa var jag väl egentligen inte så exalterad över för det var så mycket grenar  som skymde dom. 

Tack Thomas, jag jobbar vidare. 😃

Som redan sagts, lite för mycket pinnar i vägen men jag förstår att det inte är så lätt alla ggr.. :D

13 minuter sedan, Rolf sade:

Som redan sagts, lite för mycket pinnar i vägen men jag förstår att det inte är så lätt alla ggr.. :D

5 minuter sedan, Cope sade:

Håller med angående alla pinnarna men så är det ibland. Man får inte alltid som man vill :)

Jag tar ju allt jag kommer åt i vilka vinklar som helst bara för att träna med nya objektivet.

När den väl satte sig lite bättre så skrämde vi iväg den när vi steg på grenar på marken.