Jump to content

Recommended Posts

Kul, stort Grattis till fina bilder på det lilla livet. Det är väl en fågel som annars lever i norrland va, eller har jag fel?

1 timme sedan, Mathias sade:

Grattis :) Väldigt fint fångat!

Nu fattar jag varför så många håller på med fågelfoto, man får ta en wirre varje gång man fotar något nytt ;)

Då är det alltså därför jag sällan får nåt innanför västen.... jag tänker dock inte tänka om det det :D

16 timmar sedan, Rolf sade:

Grattis till krysset, fina bilder på en fin fågel!

Tackar tackar. :)

14 timmar sedan, Cope sade:

Kul, stort Grattis till fina bilder på det lilla livet. Det är väl en fågel som annars lever i norrland va, eller har jag fel?

Tack. Jo nog hör den hemma norröver egentligen men denna körde vilse någonstans och hamnade på västkusten. :)

7 timmar sedan, Mathias sade:

Grattis :) Väldigt fint fångat!

Nu fattar jag varför så många håller på med fågelfoto, man får ta en wirre varje gång man fotar något nytt ;)

Tack. Helt rätt och fotar man inget nytt på länge så kan man glömma att man har fotat någon vanlig fågel och då får man ju ta en whisky. :D

Fantastiskt fin fågel och fint fångat! Grattis till det krysset! Den skulle jag gärna ta en bild på. Fågeln alltså:lol:

1 timme sedan, ToddeSwe sade:

Grym skärpa och pose av fågeln!

Tack Todde. :)

57 minuter sedan, Mona sade:

Fantastiskt fin fågel och fint fångat! Grattis till det krysset! Den skulle jag gärna ta en bild på. Fågeln alltså:lol:

Tack. Hade det bara varit krysset du ville ha bild på kunde jag fixat det här. :lol:      X

28 minuter sedan, Odie (Thomas) sade:

Fina bilder, och grattis till krysset,:thumbsup: vi har en här nere också men den är svår att fota.

Tack Thomas. Såg att det larmades ut en i dina trakter också. Det är bara till att ge sig ut och leta efter den och hoppas att den sätter sig fint.