Jump to content
Sign in to follow this  
lillepv

Produktfoto.

Recommended Posts

Jag hjälpte ett företag med lite bilder från deras tillverkning.Chefen blev mest nöjd med ettan men när han hade pratat med sin fru tyckte han tvåan var bäst.🤣

1.

2019-02-27-27404.thumb.jpg.11699fdf2e82164f6530fa69386a9f15.jpg

2.

2019-02-27-27396.thumb.jpg.6c8c949d7541d429bb4947ac4691eef2.jpg

Ettan visar mer vad som sker. Tvåan ser bara ut som trådar. Vore kul att knäcka lite som industrifotograf. Fick man bara obegränsad tid skulle man nog kunna få fram nåt användbart

Tack fotovänner.På ettan är glaset nytvättat det blev ganska fort skitigt när sprutade kylavätska eller vad det nu är.Hur som helst var dom nöjda med dom tiotal bilder jag tog.Ja så nöjda att dom vill jag ska fota lite färdiga grejer också.

2 minutes ago, lillepv said:

Tack fotovänner.På ettan är glaset nytvättat det blev ganska fort skitigt när sprutade kylavätska eller vad det nu är.Hur som helst var dom nöjda med dom tiotal bilder jag tog.Ja så nöjda att dom vill jag ska fota lite färdiga grejer också.

I knew it!! Grattis

Tjusigt Lillepv, jag gillar nog tvåan bäst av dessa.:thumbsup:

Vi har några liknande cnc-maskiner på jobbet och det stänker ordentligt av denna kylvätska så jag förstår att man inte får så många fotochanser. Har aldrig tänkt på hur bilderna ser ut när man ser reklambilder för såna maskiner, eller när vi firat våra bilder för marknadsföring. Men tvåan funkar bäst för mig som sagt, men kan tänka mig att ett mellanting  när det gäller slutartid kanske vore nåt ..🤔

2 hours ago, Jens Nilsson said:

Tjusigt Lillepv, jag gillar nog tvåan bäst av dessa.:thumbsup:

Vi har några liknande cnc-maskiner på jobbet och det stänker ordentligt av denna kylvätska så jag förstår att man inte får så många fotochanser. Har aldrig tänkt på hur bilderna ser ut när man ser reklambilder för såna maskiner, eller när vi firat våra bilder för marknadsföring. Men tvåan funkar bäst för mig som sagt, men kan tänka mig att ett mellanting  när det gäller slutartid kanske vore nåt ..🤔

Tack Jens.