Jump to content

Recommended Posts

Vi var ute med vår husvagn den gångna helgen, och lördagen bjöd på hyfsat väder om än inte jättesoligt. Vi tog en långpromenad längs en stig i skogen och kameran hängde över axeln.

Hittade inte mycket att fota, utan det fick bli en jakt på ett tema, och det blev is. Detta blev inga höjdarbilder då det är svårt att ta bilder på is som gör att man tappar hakan, åtminstone här och så här års.. Men jag är glad att jag fick fram kameran i alla fall...^_^

Hoppas snart få syn på trevliga vårtecken som några av era andra redan hittat...

1.

1.thumb.jpg.e6c9915a5ec208cdac0913f63374861c.jpg

2.

2.thumb.jpg.c0c866be10eeb00b99eb67914845657d.jpg

3.

3.thumb.jpg.829d126359e95f95ac2dbf44d478d4af.jpg

4.

4.thumb.jpg.d143f510d5471e72e9bbeb78a5359592.jpg

5.

5.thumb.jpg.9001a09b3a0db632238f15185f84e97b.jpg

6.

6.thumb.jpg.4b88e691cb0ffa75c1c63c677d131012.jpg

7.

7.thumb.jpg.a1fcfa6a574fd3e1d1ae5cbdb9624df0.jpg

8.

8.thumb.jpg.2ece59bf5f44a06533923e7d58e2237c.jpg

21 timmar sedan, sanne sade:

Ser da lidt små koldt ud ...Hvor højt oppe i Sverige er vi her på billederne ? fin serie alle sammen 🙂

Inte högt upp alls, nedanför Stockolm i Haninge-området där vi bor. Ca två mil hemifrån oss!:)

En riktigt fin serie på alla istapparna! Tycker även att nr 1 är snygg med sin krispiga skärpa. Svårt att välja någon bästa, jag gillar alla :) 

Härligt att du är på G nu! Snart kommer insekterna! Igår släppte jag ut en nyvaken fluga som legat i dvala mellan fönstret och karmen!

On 2019-02-27 at 6:07 PM, Odie (Thomas) sade:

Istapparna i bild 6 är mina favoriter, här har det inte gått att fota istappar. :thumbsup:

Tack, nä det är väl lite varmare hos er kan jag tänka mig!:)

On 2019-02-27 at 6:13 PM, ToddeSwe sade:

Så där ja, nu är du på g igen! Lite mysko att se istappar utan snö. :)

Fina bilder!

Tack! På g är kanske ett starkt ord men försöker i bland i alla fall. Tyvärr har jag haft dåligt med tid sista tiden så det har inte blivit något mer fotande även om jag velat. Men det kommer väl hoppas jag!:)

17 timmar sedan, Mona sade:

En riktigt fin serie på alla istapparna! Tycker även att nr 1 är snygg med sin krispiga skärpa. Svårt att välja någon bästa, jag gillar alla :) 

Härligt att du är på G nu! Snart kommer insekterna! Igår släppte jag ut en nyvaken fluga som legat i dvala mellan fönstret och karmen!

Tack, kul att dom gillades! :)

Tycker själv inte att jag är på g riktigt än, men det kanske blir när din fluga förökat sig och spridit sig hit upp...:D

6 timmar sedan, Jens Nilsson sade:

Tack, nä det är väl lite varmare hos er kan jag tänka mig!:)

Tack! På g är kanske ett starkt ord men försöker i bland i alla fall. Tyvärr har jag haft dåligt med tid sista tiden så det har inte blivit något mer fotande även om jag velat. Men det kommer väl hoppas jag!:)

Tack, kul att dom gillades! :)

Tycker själv inte att jag är på g riktigt än, men det kanske blir när din fluga förökat sig och spridit sig hit upp...:D

Man ska ju inte känna något måste över det utan det ska komma till en.

När våren är här på allvar så tror jag det kliar i fingrarna även på dej. :)