Jump to content
Mr.T

Att lägga upp bilder är enkelt, men hur göra för att ta bort dom ?

Recommended Posts

Ja, då har jag slirat på tangenterna ganska rejält idag, då samma bild har lagts till i mitt album i massupplaga, och naturligtvis vill jag inte ha det så. Nu till problemet; Varför är man hänvisad till moderatorerna, för att kunna ta bort en bild i det egna albumet !? Utomordentligt frustrerande och något som behörig borde åtgärda så man slipper att vända sig till moderator, för att kunna redigera det egna albumet, eller så är det jag som (återigen) glömt bort hur man gör.

Om det är så att deltagare inte kan redigera albumet med de egna bilderna man lagt upp, bör detta åtgärdas omgående, och om inte, kan det i förlängningen bli att jag slutar lägga upp bilder här på Xponert, för det känns som att bilderna man lägger upp, blir "kidnappade."

Men nu till det akuta problemet; Var vänlig och ta bort samtliga bilder som jag la upp idag, då jag vill lägga upp nya. 

Tackar på förhand;

//T.

Tyvärr kan användare inte själva ta bort bilder ur albumet, den funktionen finns helt enkelt inte! Konstigt tycker jag också och Robban som håller i skiftnycklarna vet om det och försöker hitta en lösning. 

1 minut sedan, Rolf sade:

Tyvärr kan användare inte själva ta bort bilder ur albumet, den funktionen finns helt enkelt inte! Konstigt tycker jag också och Robban som håller i skiftnycklarna vet om det och försöker hitta en lösning. 

Minst sagt jä*ligt konstigt. Kan du ta bort (det uppenbara ?), om du inte redan gjort det !?

Just now, Mr.T said:

Minst sagt jä*ligt konstigt. Kan du ta bort (det uppenbara ?), om du inte redan gjort det !?

Dom är borttagna om jag inte missat någon.