ToddeSwe 913 Posted February 3 Hej Var ju tvungen att ut i snön och testa exponeringskompensation. Lägger även en bild i landskap och makro från idag. Tycker jag fick till den vita snön nu. 1. 1.1 2. 2.1 3. 3.1 1 Odie (Thomas) reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
Rolf 1173 Posted February 3 Snön är riktigt vit och fin! Share this post Link to post Share on other sites
ToddeSwe 913 Posted February 4 19 timmar sedan, Rolf sade: Snön är riktigt vit och fin! Visst är den det! Tack för att ni fick mig att ta tag i detta. Share this post Link to post Share on other sites
Mona 3083 Posted February 4 Har nog missat ditt inlägg om detta... men bilderna är vita och fina Share this post Link to post Share on other sites
Mathias 903 Posted February 4 Ja här ser snön vit och fin ut!! Share this post Link to post Share on other sites
ToddeSwe 913 Posted February 4 37 minuter sedan, Mona sade: Har nog missat ditt inlägg om detta... men bilderna är vita och fina Ja lite FÖR vita så jag gjorde samma på dessa och kolla den i parken. Molnen syns på himlen och blev genast bättre. 31 minuter sedan, Mathias sade: Ja här ser snön vit och fin ut!! Tack, se svaret till Mona. Share this post Link to post Share on other sites