Jump to content
Sign in to follow this  
gerard ohman

koja

Recommended Posts

lätt att fixa nåt för P att ha lite kul med.

en filt. en pall. ett par gamla gardinstänger från garderoben. en koja !

här ur mobilen:

eps.thumb.JPG.2655ed76dae1fd3f73f3d814b708f763.JPG

här PS:ad, lite färgfixad

eps2.thumb.jpg.3984763a72590d283a4b43634b0519db.jpg

jaja.....inga fotopris men lite pyssel i natten för en uttråkad gubbe mellan jobb....hehe  :D

tack grabbar. - jo det är kul att bygga kojor. men han är HELT torsk på små utrymmen. om han kan böka sig in nånstans där det är lite trångt för honom att vara så bökar han sig in där. hur fångar man Peps i en kartong ? - man ställer kartongen på golvet och väntar på att han kryper in i den...:D

han är sjukt bortskämd på sätt och vis.110806.jpg.f153f75132f1da113f88e0228f2418dc.jpg

märkligt....jag skulle ladda upp en sötisbild på P och den här dök upp istället....jaja...

han får inte bara friskt vatten i en ren kopp två ggr om dan. jag måste lägga i två isbitar också. annars sitter han och tittar på mig och undrar .....varför är där ingen is till punchen ?

men han är bäst. om jag inte orkar gå ut i snön så förlåter han mig och går och bajar i lådan. och så vill han ligga framför mitt ansikte en stund på kvällen. men bara en stund. sen sin  egen sovplats. raringen.

120902TrottPeps.jpg.3bf38e9353ad2e48ae168ca19381c808.jpg

15 hours ago, Whynot said:

Kul bild som du fick till. Gillas

tack Eddie !  ( förlåt att jag kallade dig Tony nånstans tidigare.....jag har en kompis, Tony som vi kallade Y-not....tony baklänges alltså...:D ) 

9 hours ago, gerard ohman said:

tack Eddie !  ( förlåt att jag kallade dig Tony nånstans tidigare.....jag har en kompis, Tony som vi kallade Y-not....tony baklänges alltså...:D ) 

Tony baklänges. Haha det har jag inte tänkt på. Har det namnet för att jag oftast säger det när nån kommer på nåt nytt att göra.