ToddeSwe 913 Posted January 22 Lilla julafton utan skinka dock. Här kan ni se vintage-väskan som mina Yashicor ska få vila i. 1. 2. 2 sanne och A-L reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
Mathias 903 Posted January 22 Ser ju strålande ut Hur känns kvaliteten på den, kommer den att hålla ihop ett tag? Share this post Link to post Share on other sites
ToddeSwe 913 Posted January 22 38 minuter sedan, Mathias sade: Ser ju strålande ut Hur känns kvaliteten på den, kommer den att hålla ihop ett tag? Ja det verkar vara bra kvalite, den var ju inte snorbilligt precis. Runt 273:- med frakt o så. Läderdetaljer som jag tycker borgar för bra kvalite... Jag är iaf nöjd med den. Share this post Link to post Share on other sites
Rolf 1173 Posted January 22 Ser hur fin ut som helst, grattis! Share this post Link to post Share on other sites
ToddeSwe 913 Posted January 22 2 minuter sedan, Rolf sade: Ser hur fin ut som helst, grattis! Tack Rolf, jag är helnöjd. Share this post Link to post Share on other sites
Ulf Ekström a.k.a Himma 2035 Posted January 22 Stilig.👍 Share this post Link to post Share on other sites
ToddeSwe 913 Posted January 22 1 timme sedan, Ulf Ekström a.k.a Himma sade: Stilig.👍 Eller hur! Share this post Link to post Share on other sites
Jens Nilsson 3100 Posted January 23 Snygg, där vilar dom bra! Share this post Link to post Share on other sites
Farsta (Hasse) 601 Posted January 23 Snygg! Svårt köpa väska via nätet tycker jag. I alla fall om man vill att den skall vara så liten som möjligt. Vill gärna prova med utrustningen i. Share this post Link to post Share on other sites
ToddeSwe 913 Posted January 23 8 timmar sedan, Jens Nilsson sade: Snygg, där vilar dom bra! Ja det känns tryggt att ha med den nu. 6 timmar sedan, Farsta (Hasse) sade: Snygg! Svårt köpa väska via nätet tycker jag. I alla fall om man vill att den skall vara så liten som möjligt. Vill gärna prova med utrustningen i. Ja det var vinna eller försvinna typ. Den SÅG bra ut på bilden. Och det var den i verkligheten också. 3 timmar sedan, Cope sade: Det ser riktigt bra ut Ja den är helt godkänd! Share this post Link to post Share on other sites
Odie (Thomas) 1078 Posted January 25 Det ser ut att vara ett fint fynd! Share this post Link to post Share on other sites
ToddeSwe 913 Posted January 25 1 timme sedan, Odie (Thomas) sade: Det ser ut att vara ett fint fynd! Ja faktiskt så går det att göra fynd verkar det som. Share this post Link to post Share on other sites
ToddeSwe 913 Posted January 25 27 minuter sedan, Mona sade: Görsnygg!! Ja och det också! Share this post Link to post Share on other sites