Mathias 903 Posted January 20 Fick tummarna ur igår också och tog en liten runda i skogen runt sjön Läen här hemma. Andra bilden jag tog vid sjön så missbedömde jag hållbarheten vid strandkanten, och där stor jag med två dränkta skor... Så resten av turen fick jag frysa om fötterna. Blev i alla fall några bilder att visa upp. Bronica SQ-A med Ilford HP5+ fotograferat vid iso 400. 1. 2. 3. 4. 5. 6. 1 A-L reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
Ulf Ekström a.k.a Himma 2035 Posted January 20 Supertjusigt. Underbara gråskalor. Tur det var skorna och inte kameran som hamnade i vattnet. Share this post Link to post Share on other sites
Mathias 903 Posted January 20 4 hours ago, Ulf Ekström a.k.a Himma said: Supertjusigt. Underbara gråskalor. Tur det var skorna och inte kameran som hamnade i vattnet. Tack o bock!! Ja det var tur att kameran stod säkert på ett stativ Share this post Link to post Share on other sites
ToddeSwe 913 Posted January 20 För oss som inte fick frysa är det ju helt klart värt besväret du hade. Fina bilder allihopa! Share this post Link to post Share on other sites
Jens Nilsson 3100 Posted January 20 Ett helt gäng med fina bilder, men tvåan vinner med några snäpp! Share this post Link to post Share on other sites
Rolf 1173 Posted January 20 Fin serie bilder. Svårt att utse någon vinnare men två och sex ligger bra till. Share this post Link to post Share on other sites
Cope 3992 Posted January 20 Snyggt jobbat från början till slut. Även hos mig blir tvåan vinnare. Snyggt jobbat Mathias Share this post Link to post Share on other sites
Mathias 903 Posted January 22 On 1/20/2019 at 6:50 PM, ToddeSwe said: För oss som inte fick frysa är det ju helt klart värt besväret du hade. Fina bilder allihopa! Tack Todde!! Fick stoppa fötterna nära braskaminen när jag kom hem!! On 1/20/2019 at 6:55 PM, Jens Nilsson said: Ett helt gäng med fina bilder, men tvåan vinner med några snäpp! Tack!! Kul att dom gillades! On 1/20/2019 at 7:02 PM, Rolf said: Fin serie bilder. Svårt att utse någon vinnare men två och sex ligger bra till. Tack Rolf On 1/20/2019 at 10:01 PM, Cope said: Snyggt jobbat från början till slut. Även hos mig blir tvåan vinnare. Snyggt jobbat Mathias Tack så mycket Conny 😊 Share this post Link to post Share on other sites
ToddeSwe 913 Posted January 22 31 minuter sedan, Mathias sade: Tack Todde!! Fick stoppa fötterna nära braskaminen när jag kom hem!! Kan tänka mig det! 1 Mathias reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
sanne 462 Posted January 24 Fin serie her af sort hvide fotos 🙂 Share this post Link to post Share on other sites
Whynot 68 Posted January 24 Wow vilken fin bildserie. Jag älskar svartvit. I den sista bilden med vägen så sugs blicken riktigt in i bilden Share this post Link to post Share on other sites
Farsta (Hasse) 601 Posted January 24 Oj vad fint! Svartvitt är underskattat i naturen Share this post Link to post Share on other sites
Odie (Thomas) 1078 Posted January 25 Hur tjusigt som helst! min favorit är bild två, i mina ögon en klar vägghängare! Share this post Link to post Share on other sites
Mathias 903 Posted January 26 On 1/24/2019 at 8:28 AM, sanne said: Fin serie her af sort hvide fotos 🙂 Tack Sanne!! On 1/24/2019 at 8:46 AM, Whynot said: Wow vilken fin bildserie. Jag älskar svartvit. I den sista bilden med vägen så sugs blicken riktigt in i bilden Tack!! Sista bilden blev ganska bra, stor bländare och teleobjektiv. On 1/24/2019 at 11:45 AM, Farsta (Hasse) said: Oj vad fint! Svartvitt är underskattat i naturen Tackar!! Ja visst är det 17 hours ago, Odie (Thomas) said: Hur tjusigt som helst! min favorit är bild två, i mina ögon en klar vägghängare! Tackar Thomas Tror jag inom snar framtid kommer försöka ta fram en kopia av den i mörkrummet! Share this post Link to post Share on other sites