Jump to content
Mona

Xponerat på paddan!

Recommended Posts

Hur hittar man pm-funktionen från sin padda? Oftast läser jag forumet från datorn, men då jag skaffat ny padda så vill jag kunna läsa forumet ifrån den också. På min iphone har jag en app, men hittar inte app/mobil-funktionen på paddan. Hur gör ni andra? 

Vet inte om jag helt förstår frågan, men på min gamla padda (som jag inte använt på länge) tror jag det ser ut som på den mobila sidan i mobilen, trycker på de tre strecken uppe till höger och sen på symbolen som ser ut som ett kuvert:

Screenshot_20190117-154814.thumb.jpg.b2839dc5d1a9d4c3fb6f4e738c098624.jpg

Screenshot_20190117-154827.thumb.jpg.280e5fc0af063188262a487556edc22a.jpg

Men det kanske inte är det du undrar över?

Men det jag undrar är vad du har för app du nämner?

Jag har inte dom tre prickarna i paddan, men hittade nu ovanför som i din andra bild.

En gång för länge längesedan så kunde man välja mobilversion i forumet. Tror det låg längst ner på första sidan, och då hamnade den på hemskärmen som en app i mobilen. Vet inte hur det gick till, men där har den legat i mobilen sen dess:lol: Tyvärr gick appen inte med i synkningen när jag installerade paddan.

10 minuter sedan, Mona sade:

Jag har inte dom tre prickarna i paddan, men hittade nu ovanför som i din andra bild.

En gång för länge längesedan så kunde man välja mobilversion i forumet. Tror det låg längst ner på första sidan, och då hamnade den på hemskärmen som en app i mobilen. Vet inte hur det gick till, men där har den legat i mobilen sen dess:lol: Tyvärr gick appen inte med i synkningen när jag installerade paddan.

Jo jag minns att man kunde välja mobil eller datorversion på förra plattformen, men för mig blev det aldrig någon app... Och nu är det ju lite sent att grotta ner sig i det...:lol:

Jag öppnar forumet i Safari på paddan (iPad), då ser det ju precis ut som när man öppnar sidan på datorn.

I mobilen öppnar jag också i Safari (iPhone) och då ser sidan ut precis som Jens bilder ovan. Jag använder alltså igen app.