Jump to content

Recommended Posts

On 2019-01-05 at 1:24 AM, ToddeSwe sade:

Uttråkad och då måste man hitta på något.

_6108972-Redigera-Redigera-3-2.thumb.jpg.8975ae3e00067a4274929cade595b0cb.jpg

Väldigt proffsigt  !

1 hour ago, Mr.T said:

Väldigt proffsigt  !

Verkligen! Även om Oral-B kanske inte anlitar en lokalfotograf från mörkaste Småland så kan det finnas lokalindustrier som behöver hjälp med sånt. Vet också konstnärer. Känner tex en silversmed som behövde göra kataloger eller bilder till websidor. Hon bad mig vid tillfälle men jag hade inte " skillsen" så hon köpte faktiskt kamerautrustning för detta. Kan vara ett företag som tagit fram en superskruv eller nån ny slags pump. You name it

13 timmar sedan, Jens Nilsson sade:

Snygg produktbild, eller reklambild. Vem betalar bäst, Braun eller Oral-b???^_^

Tack! Är det två olika bolag? :) Den var iaf bra mycket bättre än den gamla modellen. Fem år hade jag den andra, men det blev lite mycket laddande på slutet.

11 timmar sedan, Mr.T sade:

Väldigt proffsigt  !

Tack! Hade ju önskat att glasskivan var större, men då får den inte plats i min "studio"-toa. :) Stör inte den vita kanten då?!

10 timmar sedan, Rolf sade:

Fint arrangerat och bra fotat.

Tack Rolf!

10 timmar sedan, Cope sade:

Hur bra som helst:wub:

Tack Conny!

3 timmar sedan, Odie (Thomas) sade:

Tjusig produktbild ! :thumbsup:

Tack Thomas!

2 timmar sedan, ToddeSwe sade:

Tack! Hade ju önskat att glasskivan var större, men då får den inte plats i min "studio"-toa. :) Stör inte den vita kanten då?!

Om du menar kanten längst upp i bild, där det svarta möter det vita, så noterade jag inte det, om du inte hade nämnt det. 

10 timmar sedan, ToddeSwe sade:

Tack! Är det två olika bolag? :) Den var iaf bra mycket bättre än den gamla modellen. Fem år hade jag den andra, men det blev lite mycket laddande på slutet.

Nja, nu blev jag osäker men dom gör ju lite olika produkter. Googlade lite och det ser nästan ut som att det är olika bolag men att dom ingår i en koncern eller kanske har samma ägare, verkar lite oklart. Dom ingår i alla fall i nåt som heter P&G.FAMILY, så vem vet, du kanske har rätt. Kanske är det samma bolag fast olika grenar så att säga... Lämnar det härmed i alla fall hur som helst, ingen idé att grotta ner sig mer i det. Värdelöst vetande...:D

On 2019-01-08 at 6:50 AM, Jens Nilsson sade:

Nja, nu blev jag osäker men dom gör ju lite olika produkter. Googlade lite och det ser nästan ut som att det är olika bolag men att dom ingår i en koncern eller kanske har samma ägare, verkar lite oklart. Dom ingår i alla fall i nåt som heter P&G.FAMILY, så vem vet, du kanske har rätt. Kanske är det samma bolag fast olika grenar så att säga... Lämnar det härmed i alla fall hur som helst, ingen idé att grotta ner sig mer i det. Värdelöst vetande...:D

Ännu ett som jag missat :(

Ja vi behöver inte grotta ner oss i detta. :)