Jump to content
ToddeSwe

Gott Nytt År från Alvesta

Recommended Posts

Jag har inte hunnit inventera mina foton än eftersom att min kortläsare verkar ha gett upp nu när vi gick in 2019 :)

Får väl se om det kan ha varit ett tecken på att jag inte lyckades alls...

Tycker inte det här var så pjåkigt, jag brukar sällan få till det speciellt bra. 1,3,5 blir favoriterna här!

14 timmar sedan, Jens Nilsson sade:

Gott nytt år, du lyckades mycket bättre än mig i alla fall, det här blev väl bra!:thumbsup:

Tack och tack detsamma! Läste på hur man skulle ställa in plus att dimman lättade en timme innan 12-slaget. :)

7 timmar sedan, Martin sade:

Jag har inte hunnit inventera mina foton än eftersom att min kortläsare verkar ha gett upp nu när vi gick in 2019 :)

Får väl se om det kan ha varit ett tecken på att jag inte lyckades alls...

Tycker inte det här var så pjåkigt, jag brukar sällan få till det speciellt bra. 1,3,5 blir favoriterna här!

Aj aj låter inte skoj! Hoppas det löser sig för dig.

Tack!

4 timmar sedan, Rolf sade:

Gott nytt år, fina bilder.

Tack Rolf, jag hade en föreställning om hur det skulle bli, men så blev det inte alls. Men jag är helnöjd bara för att det iaf fastnade något.

1 minut sedan, ToddeSwe sade:

Tack och tack detsamma! Läste på hur man skulle ställa in plus att dimman lättade en timme innan 12-slaget. :)

Jo jag har väl hyfsad koll på hur jag ska ställa in kameran, men under kvällen regnade det så jag hann aldrig gå ut och för-testa som jag ville, och sen vid tolvslaget så var det en jäkla dimma som jag försökte trolla bort i den enda bilden som blev nåt... Vi var dessutom på fel plats, hemma på gatan så de raketer som fanns syntes dåligt mellan husen. Verkar vara mindre firande nu än tidigare dessutom...

12 minuter sedan, Jens Nilsson sade:

Jo jag har väl hyfsad koll på hur jag ska ställa in kameran, men under kvällen regnade det så jag hann aldrig gå ut och för-testa som jag ville, och sen vid tolvslaget så var det en jäkla dimma som jag försökte trolla bort i den enda bilden som blev nåt... Vi var dessutom på fel plats, hemma på gatan så de raketer som fanns syntes dåligt mellan husen. Verkar vara mindre firande nu än tidigare dessutom...

Ja är det inte det ena så är det det andra. :)

28 minuter sedan, Cope sade:

God fortsättning och det var fina raketbilder du fick med dig från denna nyårsafton:thumbsup:

Tack detsamma och tack! Det var väl sista chansen som jag har förstått det...

11 minuter sedan, Ulf Ekström a.k.a Himma sade:

Tycker du har lyckats väl med tanke på väderförutsättningarna. Själv är jag nöjd med att slippa fyrverkerierna och ha en nöjd hund istället. :thumbsup:

Tack! Jag är nöjd att något fastnade. 😃