Ulf Ekström a.k.a Himma 2035 Posted December 30, 2018 Jag får väl kontra Thomas ekorrbilder med några på min gäst från i förmiddags. #1 #2 #3 #4 #5 #6 1 Cope reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
ToddeSwe 913 Posted December 30, 2018 Ja vad säger man, dom är ju helt underbara dessa små djur. Hur "jaga" man dessa, eller är det bara tur att man får se en?! Hittar ingen favorit för dom här är ju bra från alla vinklar. Share this post Link to post Share on other sites
Odie (Thomas) 1078 Posted December 30, 2018 Riktigt tjusiga! fint ljus och fin miljö med mossan Share this post Link to post Share on other sites
Rolf 1173 Posted December 30, 2018 Otroligt fin serie på den lilla korren 3, 5, 6 blir favoriter. Share this post Link to post Share on other sites
Odie (Thomas) 1078 Posted December 30, 2018 1 minute ago, ToddeSwe said: Ja vad säger man, dom är ju helt underbara dessa små djur. Hur "jaga" man dessa, eller är det bara tur att man får se en?! Hittar ingen favorit för dom här är ju bra från alla vinklar. Jag tar mig till kända platser som fågelmatningar eller hembygdsparken, där jag vet att de synts. Share this post Link to post Share on other sites
ToddeSwe 913 Posted December 30, 2018 Just nu, Odie (Thomas) sade: Jag tar mig till kända platser som fågelmatningar eller hembygdsparken, där jag vet att de synts. Jag har ju hållit på ett tag nu och traska i skogen men ALDRIG en endaste gång sett en ekorre. Skulle jag få se en nu när jag kanske har möjlighet att fota den så skiter jag väl i brallan först. Har vi något sötare djur i våra svenska skogar egentligen?! Share this post Link to post Share on other sites
Ulf Ekström a.k.a Himma 2035 Posted December 30, 2018 Tack alla för era snälla kommentarer. @ToddeSwe Det är inte särskilt lätt att se en ekorre mitt i skogen utan gör som Thomas, besök nån fågelmatning så finns de ofta där. Denna är på besök hemma hos mig vid min fågelmatning. Share this post Link to post Share on other sites
Whynot 68 Posted December 30, 2018 Vilken fin serie av ekorren i en fin miljö Share this post Link to post Share on other sites
Cope 3992 Posted December 30, 2018 Jäklar vilka bilder och jäklar vilken sötnos Snyggt jobbat av er båda Share this post Link to post Share on other sites
Ulf Ekström a.k.a Himma 2035 Posted December 30, 2018 39 minuter sedan, Whynot sade: Vilken fin serie av ekorren i en fin miljö Tack. Har en hel del gamla fina ekar i trädgården där ekorren verkar trivas. 1 minut sedan, Cope sade: Jäklar vilka bilder och jäklar vilken sötnos Snyggt jobbat av er båda Tack. Kan säga att det var tur att det inte var ombytta förhållanden, att ekorren skulle fotografera och jag skulle flänga runt i träden. Då hade det inte varit snyggt jobbat. Share this post Link to post Share on other sites
lillepv 505 Posted December 30, 2018 Helt underbart.Bra fotat. Share this post Link to post Share on other sites
Jens Nilsson 3100 Posted December 30, 2018 Allt är sagt, suveräna bilder, kan inte utse favorit! Share this post Link to post Share on other sites
Ulf Ekström a.k.a Himma 2035 Posted December 30, 2018 35 minuter sedan, lillepv sade: Helt underbart.Bra fotat. Tack Lillepv. Allt blir lättare när man har en liten söt modell som gör jobbet. 22 minuter sedan, Jens Nilsson sade: Allt är sagt, suveräna bilder, kan inte utse favorit! Tack Jens. Du behöver inte utse någon favorit, jag är glad att du har tittat på mina enkla bilder. Share this post Link to post Share on other sites
Mathias 903 Posted December 31, 2018 Verkligen fint fångat!! Väldigt söta Favoriter i serien blir 1, 3 och 6! Share this post Link to post Share on other sites
Farsta (Hasse) 601 Posted December 31, 2018 Toppenbilder! Gillar ljuset också Share this post Link to post Share on other sites
Ulf Ekström a.k.a Himma 2035 Posted December 31, 2018 5 timmar sedan, Mathias sade: Verkligen fint fångat!! Väldigt söta Favoriter i serien blir 1, 3 och 6! 1 timme sedan, Farsta (Hasse) sade: Toppenbilder! Gillar ljuset också Tack ska ni ha båda två. Kul att bilderna gillas. Share this post Link to post Share on other sites