Jump to content
Cope

Stand Daddy!

Recommended Posts

3 minuter sedan, Rolf sade:

Smart liten tingest men jag tror knappast jag får användning för den. 

Nä, du lägger väl bara halva foten lite lätt på stativet och då blir där ju en motvikt på minst 112, 119 124 kg:bleh::D

Jag har ju en bom på mitt c stand och iaf där kunde varit smart att ha en motvikt. Så minst en daddy ska jag försöka göra :)

1 minute ago, Cope said:

Nä, du lägger väl bara halva foten lite lätt på stativet och då blir där ju en motvikt på minst 112, 119 124 kg:bleh::D

:sangry_hothead_100-102: :sangry_hothead_100-102:

4 minuter sedan, Cope sade:

Jag har ju en bom på mitt c stand och iaf där kunde varit smart att ha en motvikt. Så minst en daddy ska jag försöka göra :)

Ja, och erkänn att du också gjorde så i början. Men i takt med att du åt baguetten baguetter sedan så försköts jämvikten så du behöver något som har konstant jämvikt :)

29 minuter sedan, Martin sade:

Ja, och erkänn att du också gjorde så i början. Men i takt med att du åt baguetten baguetter sedan så försköts jämvikten så du behöver något som har konstant jämvikt :)

Jaha....och hur halka du in här och förstörde alltihopa:sangry_fist_100-105::sangry_fist_100-105:

24 minuter sedan, Mona sade:

Nu får du lite mer vikter att träna med då :D 

Haha....ja, det lutar åt det hållet fast det är tungt redan som det är :)