Jump to content
ToddeSwe

Yashica FX-1 Svartvit

Recommended Posts

Just nu, Cope sade:

Mörkt???

Jag tycker bilden är skitsnygg:wub:

Ja jag tycker den är en aning för mörk, men det kanske är en smaksak... men bakgrunden blir så dassig om jag drar upp den.

Tack! Jag är hemskt nöjd också!

6 minuter sedan, Rolf sade:

Den skall du vara nöjd med, skitbra helt enkelt! :thumbsup:

Tack Rolf, får väl vara det då... när man sitter så där länge och pillar så blir man jäkligt självkritisk... nu när jag har fått lite distans till den så är den ju inte så mörk egentligen.

Snyggt Todde, jag tycker också att den blev bra, just bakgrunden hade t o m kunnat vara ännu mörkare så länge kameran har sitt ljus kvar!:thumbsup:

Jösses, jag har ju fotat min gamla Canon på liknande sätt men med ljusbakgrund en gång tidigare, men nu blir jag nästan frestad att göra om det...

57 minuter sedan, Mona sade:

Tycker inte den är för mörk, tycker den ser exklusiv ut med den mörkare bakgrunden. Bra jobbat :thumbsup:

Bakgrunden är inte för mörk tvärt om, men jag tyckte kameran var aningen för mörk... Tack Mona!

29 minuter sedan, Jens Nilsson sade:

Snyggt Todde, jag tycker också att den blev bra, just bakgrunden hade t o m kunnat vara ännu mörkare så länge kameran har sitt ljus kvar!:thumbsup:

Jösses, jag har ju fotat min gamla Canon på liknande sätt men med ljusbakgrund en gång tidigare, men nu blir jag nästan frestad att göra om det...

Eller hur Jens, ville också ha den mörkare men HUR :)

Tycker jag du ska göra! Ser fram emot det!

9 timmar sedan, ToddeSwe sade:

Bakgrunden är inte för mörk tvärt om, men jag tyckte kameran var aningen för mörk... Tack Mona!

Eller hur Jens, ville också ha den mörkare men HUR :)

Tycker jag du ska göra! Ser fram emot det!

Mja, vi får se när lust och motivationen tar över!^_^ Eller OM rättare sagt..

9 timmar sedan, Ulf Ekström a.k.a Himma sade:

Det här såg stiligt ut. En aningens mer ljus rakt framifrån för att lätta upp de mörkaste partierna hade kanske varit ett alternativ och vill du ha mörkare bakgrund så hade det kanske hjälpt med att flytta bakgrunden lite längre bort från kameran.

Tack Ulf, har gjort en till idag där bakgrunden är lite mörkare. Även lite mer ljus på objektivet...

33 minuter sedan, Mathias sade:

Riktigt snyggt fotat . Väldigt vacker modell också som gör sig bra på bild!!

Tack Mathias, den är en tacksam modell som står så länge jag vill :)