Jump to content
sanne

Tåge her til morgen

Recommended Posts

1 hour ago, ToddeSwe said:

Fina bilder, ettan gillar jag mest. Tänk vad dimma kan göra för en bild egentligen. :)

Ja landsskabet bliver fuldstændig forandret..ofte når jeg køre i bil om morgen ser jeg et smukt landsskab fuld af tåge..men typisk har jeg ikke lige kameraet med og man kan jo ikke stoppe alle steder og tage billeder 🙂 

7 minutes ago, Rolf said:

Dimma är vackert och du har fångat det fint. Ettan gillas bäst.

Mange tak Rolf...ja tåge gør noget ved landskabet

Just nu, sanne sade:

Ja landsskabet bliver fuldstændig forandret..ofte når jeg køre i bil om morgen ser jeg et smukt landsskab fuld af tåge..men typisk har jeg ikke lige kameraet med og man kan jo ikke stoppe alle steder og tage billeder 🙂 

Du ska veta hur många gånger jag har råkat ut för detta och ångrat att jag inte tog kameran med mig. För jag KAN stanna när jag vill. :)

8 hours ago, Ulf Ekström a.k.a Himma said:

Väldigt mysiga bilder. Dimma adderar en dimension till åt landskapet. :thumbsup: lova att ta med kameran oftare när du kör bil om mornarna. 

He he he...ja jeg må prøve at huske at tage kameraet med om morgen...man ved jo aldrig..det er lige det om at tage sig sammen til at køre fra ved landevejen og tage nogen billeder  🙂  God Søndag Ulf 🙂

12 hours ago, ToddeSwe said:

Du ska veta hur många gånger jag har råkat ut för detta och ångrat att jag inte tog kameran med mig. För jag KAN stanna när jag vill. :)

Ja men det handler måske også om at jeg ikke vil have mit dyre udstyr i bilen imens jeg er inde på en arbejdsplads 

2 minutes ago, Cope said:

Jag håller med föregående talare. Dimma är magiskt och ettan gillas bäst👍

Godmorgen cope mannge tak for hyggelig kommentar 🙂

1 timme sedan, sanne sade:

Ja men det handler måske også om at jeg ikke vil have mit dyre udstyr i bilen imens jeg er inde på en arbejdsplads 

Nej det är ju en risk man får ta. Kan du inte ta med dej den in på jobbet?