Jump to content
ToddeSwe

Besökte Kyrkö bilkyrkogård på väg hem idag Del 2

Recommended Posts

15 minuter sedan, Ulf Ekström a.k.a Himma sade:

Lika trevliga bilder i denna tråden. Hade gärna sett lite längre skärpedjup i ettan så hela stiftet hade varit skarpt. 

Tack, trodde 3.2 skulle räcka men det gjorde det inte. :(

Tur man inte är anställd och får betalt, egentligen ska väl tändstiftet ens inte sitta där...  :)

1 timme sedan, ToddeSwe sade:

Tack, trodde 3.2 skulle räcka men det gjorde det inte. :(

Tur man inte är anställd och får betalt, egentligen ska väl tändstiftet ens inte sitta där...  :)

Ser inte riktigt var det sitter nånstans. Skulle man leva på fotograferandet man åstadkommer hade man svultit ihjäl för länge sedan. 

1 timme sedan, Ulf Ekström a.k.a Himma sade:

Ser inte riktigt var det sitter nånstans. Skulle man leva på fotograferandet man åstadkommer hade man svultit ihjäl för länge sedan. 

Någon för länge sedan har tagit ett tändstift och skruvat fast det i ramen på en bild där det passade. :)

Ja iaf jag skulle göra det för jag hade fått åka tillbaka och för att ta om många av bilderna, så resorna hade ätit upp avansen. :)

52 minuter sedan, Mona sade:

Härliga bilder med underbara färger här också! Gillar det korta skärpedjupet, men kan hålla med Himma om bild 1. 

Tack, det såg bra ut i kameran när jag hade tagit det. Billiga glasögon från specsavers. :) Jag kollade inte heller så noga på just detta för det var mest ett plojfoto eftersom tändstiftet egentligen inte ska sitta där. :)

19 minuter sedan, Mathias sade:

Fina bilder även här! Kanske får bli en tur hit med storformatatren då här finns många motiv!

Tack igen! Ja passa på innan det är helt förstört.

7 timmar sedan, Whynot sade:

Härliga foton på en massa fina motiv. Gillar foton på gamla saker som sakta försvinner

Tack, visst är det imponerande! Synd att dom inte kan få vara ifred.