Jump to content
Cope

Signaturer!

Recommended Posts

Det finns många halvbra tutorials, men denna tycker jag är bra! Vill man bara ha penseln så hoppar man över den avancerade andra halvan.

Tack Mona....denna har jag inte sett tidigare. Ska ta mig en titt på den så fort jag har en lugn stund i sikte👍

On 10/9/2018 at 1:34 PM, Mona sade:

Hur går det Conny, har du knåpat ihop något?

Ñä, jag har tyvärr inte haft tid ännu☹

Idag fick vi hem nya sängar och sänggaveln hamnade direkt på operationsbordet och fick där smaka på cirkelsågen🙂

5 timmar sedan, Cope sade:

Idag fick vi hem nya sängar och sänggaveln hamnade direkt på operationsbordet och fick där smaka på cirkelsågen🙂

Va??! Vad gör du? Designar du om den?!

4 timmar sedan, Mona sade:

Va??! Vad gör du? Designar du om den?!

Hehe, nja, inte riktigt. Vi visste om att den var 5 cm för hög så vi krängde av tyget och kapade av dom 5 centimetrarna för att den skulle få plats under snedtaket :)

22 timmar sedan, Cope sade:

Hehe, nja, inte riktigt. Vi visste om att den var 5 cm för hög så vi krängde av tyget och kapade av dom 5 centimetrarna för att den skulle få plats under snedtaket :)

Tur att du är en handy man! Slå inte huvudet i snedtaket när du hissar upp huvudändan :D Jag har också ställbar säng, men enda gången jag använder den funktionen är när jag är sjuk! 

4 timmar sedan, Mona sade:

Tur att du är en handy man! Slå inte huvudet i snedtaket när du hissar upp huvudändan :D Jag har också ställbar säng, men enda gången jag använder den funktionen är när jag är sjuk! 

Planen vi har är att försöka vänja sig att sova i den när den är justerad i ett skönt läge. Hur det går återstår att se🙂

2 timmar sedan, Fredrik H sade:

Funkar det inte Conny så köp en ny 🤣🤣😳😳

Hehe....glöm det🙂