Jump to content
Sign in to follow this  
gerard ohman

på himlen, fångat med mobilen

Recommended Posts

blaklocka.thumb.jpg.d0917766c540fcf17cca32f1a9954d99.jpgtack Rolf Sanne Hasse och Mathias ! :)

det blir nog fler mobilbilder.....mot mina principer egentligen, men jag är svag och lat. det är så bekvämt med mobilkameran. och jag blir ju aldrig nån riktigt bra systemfotograf, det tekniska är inte min starka sida (heller). :D och när mobilen är med ut så lämnar jag ju kvar canonen hemma..men vi får väl se. osvuret är bäst.

- men....jag har nog inte lyckats så här bra med regnbågen tidigare, med systemkameran. och himlen blev ju superfin med mobilkameran, behövde inte korrigera nåt i PS, som jag ofta gör med canonfotona. rätt färger, som jag såg dem, direkt !

8 hours ago, Jens Nilsson said:

Den är så jäkla bra, en riktig klassiker som man kan se massor av gånger...:D

:D:D skitkul, har missat denna...lustigt eftersom det alltid är en dubbel regnbåge, ibland syns den inte så bra bara. - och kul att han ropar till kossan " kolla kossan, en dubbel regnbåge !! "  :lol:

On 9/7/2018 at 9:03 PM, Ulf Ekström a.k.a Himma said:

Bra Gerard att du fotar sen bryr jag mig inte så mycket om vad du fotar med, Canon, mobil, träskedar eller superintelligenta nyanser av blått, bara du visar bilderna här. :thumbsup:

:)