Jump to content
ToddeSwe

Åsnens Naturresarvat

Recommended Posts

Bilden passar bra i svartvit, du har verkligen fått till spänning i bilden. Vad tittar dom på, vad säger han till henne? Är frågor som poppar upp i skallen när jag ser bilden. Bra jobbat!

50 minuter sedan, Rolf sade:

Bilden passar bra i svartvit, du har verkligen fått till spänning i bilden. Vad tittar dom på, vad säger han till henne? Är frågor som poppar upp i skallen när jag ser bilden. Bra jobbat!

8 minuter sedan, Mathias sade:

Snyggt!! Håller med Rolf om att den passar bra i svartvitt!

Tack bägge två, det var så här jag "såg" dom när jag kom och gick. Kul när man direkt får en "bild" av verkligheten. :)

9 timmar sedan, Ulf Ekström a.k.a Himma sade:

Jäkligt snyggt foto. Bra att du frågade och att de sa ok, gör ju det enklare att fråga nästa gång . Om man får önska så skulle jag gärna ha lite mindre svärta i regnrockarna, men bara lite.

Tack Ulf, ja dom hade inget emot det alls. :) Hade jag fått som jag såg det när jag kom och gick så hade dom varit ännu mörkare och nästan i siluett. Så det mörka har jag gjort med flit.

MEN eftersom du oftast eller alltid har rätt så ska jag naturligtvis prova och se hur det blir. :)

Nu ligger den där!

On ‎2018‎-‎08‎-‎25 at 7:22 PM, Rolf sade:

Han säger nog:  - Men för h-vete, det här är väl inget att se? Nu går vi hem, det är blöt och svinkallt och fotboll på tv...

17 timmar sedan, ToddeSwe sade:

Tack Ulf, ja dom hade inget emot det alls. :) Hade jag fått som jag såg det när jag kom och gick så hade dom varit ännu mörkare och nästan i siluett. Så det mörka har jag gjort med flit.

MEN eftersom du oftast eller alltid har rätt så ska jag naturligtvis prova och se hur det blir. :)

Nu ligger den där!

Gnällig som jag är :D så blev det väl ljust nu så något mellanting bara så att man kan ana vecken i regnrockarna tror jag på. :thumbsup:

6 timmar sedan, Ulf Ekström a.k.a Himma sade:

Gnällig som jag är :D så blev det väl ljust nu så något mellanting bara så att man kan ana vecken i regnrockarna tror jag på. :thumbsup:

Gnäll på du, hade du inte gjort det så hade jag inte lärt mig ett o annat. :thumbsup:

Ligger en ny version där om 5 sek.

Men min bild var den första, helst lite mörkare men då blir det andra lidande så det får vara så.

6 timmar sedan, Farsta (Hasse) sade:

När jag först såg den på mobilen tänkte jag en scen ur nån  Bergmanrulle …  ;) " ska vi spela lite schack" typ 

Eller hur! :)

2 timmar sedan, Odie (Thomas) sade:

En riktigt bra bild som ställer många frågor hos betraktaren, vad bra att du frågade och att de sa ja. :thumbsup::thumbsup:

Tack Thomas! En liten seger var det allt. :)

33 minuter sedan, ToddeSwe sade:

Gnäll på du, hade du inte gjort det så hade jag inte lärt mig ett o annat. :thumbsup:

Ligger en ny version där om 5 sek.

Men min bild var den första, helst lite mörkare men då blir det andra lidande så det får vara så.

Det blev bättre men ju mer jag tittar desto mer tycker jag om din första version. En bra bild helt enkelt. :thumbsup:

37 minuter sedan, Ulf Ekström a.k.a Himma sade:

Det blev bättre men ju mer jag tittar desto mer tycker jag om din första version. En bra bild helt enkelt. :thumbsup:

Jag tycker ju att mystiken stiger med mörkret i bilden. Annars blir det bara två i regnkläder ...  Tack Igen!