Jump to content
Whynot

Ny medlem

Recommended Posts

Tack för insläppet Rolf. Har varit medlem här förrut men så kom livet imellan och kameran fick vila sig några år. Har nu kommit igång igen och det bästa stället att starta om för mig var det här stället där jag vet att det finns många bra fotografer och goa medlemmar.  Skall väl säga för dom som inte vet att jag bor på Nya Zealand sen länge med sporadiska resor till Sverige.

Mvh

Eddie

E2105318-B.jpg

Hej Eddie, och varmt välkommen tillbaka! Jag har saknat dig här, så det är väldigt roligt att du är tillbaka :) 

Härlig bild! Tornet liksom växer upp ur ingenting! Ser fram emot att få ta del av dina fina bilder!

Hej och varmt Välkommen tillbaka. Kul att du har hittat både glöden för fotografering och tillbaka till oss :)

Ser fram emot kommande bilder från andra sidan jordklotet.

Tack för det varma mottagandet. Fotot är från vårt hus när man tittar ut över Auckland. Normalt kan man se lite mer av stan. Tornet är Sky City och längst upp finns en restaurant som sakta snurrar runt. Skall ta en bild utan dimman och lägga upp.

Hej och välkommen Eddie, säger även jag, har sett dig tidigare i en del sammanhang men nu var det ett tag sen senast.  Läcker bild som sagt, skulle gärna åka till Nya Zealand nån gång, det verkar var ett underbart ställe!:thumbsup:

21 hours ago, Robert said:

Välkommen tillbaks Eddie! Det var länge sedan, hoppas allt är gott med dig och de dina!

Tack Robert. Allt är bra och fotointresset som har legat i vila har kommit tillbaka

Jag har helt missat denna, men minns dig fortfarande! Kul att du är tillbaka och såklart varmt välkommen åter. Hoppas få se mycket trevliga bilder från NZ.

On 12/4/2018 at 9:39 AM, Martin said:

Jag har helt missat denna, men minns dig fortfarande! Kul att du är tillbaka och såklart varmt välkommen åter. Hoppas få se mycket trevliga bilder från NZ.

Tack Martin. Nu börjar sommaren härnere så det blir att ta med kameran