Jump to content

Recommended Posts

Jag har haft en väldigt dålig sommar när det gäller foto, och speciellt makro. vittjade minneskortet nu och det här är väl ungefär det som gick att använda...-_-

1.Den här sitter där den sitter, tyvärr råkade jag skrämma bort spindeln som var rätt läcker...

IMG_7178rm.thumb.jpg.fec5130f5cfac2757e290c1e92c434f8.jpg

2. Men den här sitter dock och vaktar vår brevlåda...^_^

IMG_7181rm.thumb.jpg.1752f3bb4c1ff3f30d99692dfbd3fd7c.jpg

3. Det här vet jag inte vad det är för krumelur, jag sov bara runt en timme i natt så ögonen vill bara falla igen nu så jag orkar inte ta reda på vad det är...

IMG_7193rm.thumb.jpg.55b7e3c5d190be3651abbbeec98eff7c.jpg

4. Samma som ovan...

IMG_7194rm.thumb.jpg.dbacb13f08023ba3266de4f6cc3e9bfc.jpg

Som sagt, inte mycket att hurra för. Hoppas på en bra höst i stället..:)

1 minut sedan, Rolf sade:

Så illa är det ändå inte. Trean och fyran är riktigt läckra. Vi får hoppas på en bra höst med mycket insekter för det har varit dåligt med det i sommar tycker jag.

Tack Rolf, ja jag hoppas också på hösten. Har känt mig nästan frustrerad över värmen, jag har inte orkat fota men krypen har ju ändå inte visat sig men det får bli ändring nu tycker jag.

15 minuter sedan, Ulf Ekström a.k.a Himma sade:

Med tanke på att du sett så lite kryp så har du i vart fall konserverat formen bra för det du visar är ju toppen. :thumbsup: 

Själv tycker jag att jag har haft ganska gott om kryp på lantstället men orken har bara räckt till lite fjärilsbilder.

Tack, kul att du tycker att formen består! Min kroppsliga form hade oxå gärna fått bestå och varit konserverad, den är lite rundare nu efter semestern...😔

Ja fjärilar har jag sett rätt många av men dom stannar sällan till hos oss, dom gör mest överflygningar...

55 minuter sedan, Jens Nilsson sade:

Tack, kul att du tycker att formen består! Min kroppsliga form hade oxå gärna fått bestå och varit konserverad, den är lite rundare nu efter semestern...😔

Ja fjärilar har jag sett rätt många av men dom stannar sällan till hos oss, dom gör mest överflygningar...

Rund är också en form....

8 timmar sedan, Ulf Ekström a.k.a Himma sade:

Rund är också en form....

Sant, men min form är ju inte konstant, tyckte den var tillräckligt rund förut... Men ska försöka ändra på det nu...😎

7 timmar sedan, Cope sade:

Som redan nämnts, trean och fyran är väl hur bra som helst:thumbsup:

Tack för dom orden Cope!:)

10 timmar sedan, Odie (Thomas) sade:

Jag tycker också att du lyckats bra speciellt 3 och 4 :thumbsup:

Tack Thomas, roligt att höra!:)

9 timmar sedan, sanne sade:

Fint skjold den sidste insekt har ..synes det blev nogen fine billeder 🙂 

Tack sanne, trevligt att du också gillade dessa bilder!:)

29 minuter sedan, Mona sade:

Oavsett formen så har du lyckats få några fina bilder (som alltid)! Lider med den som sitter fast i nätet... 3 & 4 är en blombock av något slag, som tillhör gruppen långhorningar :) 

Tack Mona för snälla ord! :)

Misslyckas nog mer än dom flesta men allt hamnar ju som tur är inte här...:D Tack för info, då behöver jag inte leta...:thumbsup:

53 minuter sedan, ToddeSwe sade:

Eh? :)

Baggen är ju helt underbar! Fast är inte alla baggar det...

Tycker du iaf gjorde det du fick på kortet väldigt bra! Baggen för mitt pris iaf.

Och dom är kvar nästa sommar också!

Tackar och bugar Todde, och ja du har ju rätt, dom kommer tillbaka!:)