Jump to content
Sign in to follow this  
Cope

Stålgjuteriet i Småland del 3!

Recommended Posts

Då är äntligen alla bilderna klara. Här kommer då den sista tråden från denna plats. Dvs om ni mäktar med en tråd till :)

Jag har ju benägenheten att vilja försöka visa det jag har sett och då blir det i regel många bilder.

1. _8504732_tonemapped.jpg

2. Smältugnen...

_8504739_tonemapped.jpg

3. Jag drog ut nödstoppen till denna travers. Det klickade i elskåpet och traversen gick att köra :)

_8504742_tonemapped.jpg

4.

_8504745_tonemapped.jpg

5.

_8504748_tonemapped.jpg

6.

_8504749_tonemapped.jpg

7.

_8504751_tonemapped.jpg

8.

_8504756_tonemapped.jpg

9.

_8504759_tonemapped.jpg

10.

_8504762_tonemapped.jpg

11.

_8504769_tonemapped.jpg

12.

_8504775_tonemapped.jpg

13.

_8504785_tonemapped.jpg

14.

_8504795_tonemapped.jpg

Nu blir det inte mer från gjuteriet :)

Tack för titten....

Tack Himma :)

Jag vet inte hur många timmar jag har lagt ner på detta projektet. Men jag vet att jag nu är jag jäkligt mätt på att redigera.

Synes når der er så mange dele af jern her at man bliver lidt forvirret med de farver og den tone..det var bedre inde i huset med lidt mere få ting...Hvis du forstår hvad jeg mener..der er mange ting her man skal se på og det falder måske lidt meget sammen..Glemte at sige på de andre billeder..at jeg synes det er sjovt med den abe der hænger i loftet..mon det bare var pynt ?

12 timmar sedan, Odie (Thomas) sade:

Tjusiga bilder här också! :thumbsup:

Tackar :)

8 timmar sedan, sanne sade:

Synes når der er så mange dele af jern her at man bliver lidt forvirret med de farver og den tone..det var bedre inde i huset med lidt mere få ting...Hvis du forstår hvad jeg mener..der er mange ting her man skal se på og det falder måske lidt meget sammen..Glemte at sige på de andre billeder..at jeg synes det er sjovt med den abe der hænger i loftet..mon det bare var pynt ?

Ja, jag tror jag förstår vad du menar :)

Precis, apan som hänger i taket var bara pynt :)

Tack Jens :)

Ja, det stämmer nog med flares i sjuan. Tog en bild till med väldigt liknande utsnitt och den led av ännu mera av samma fenomen.

4 timmar sedan, Cope sade:

Tack Jens :)

Ja, det stämmer nog med flares i sjuan. Tog en bild till med väldigt liknande utsnitt och den led av ännu mera av samma fenomen.

Jens Nilsson gillar detta.  :thumbsup:  ❤️❤️:thumbsup:👌

Hrmpf, kan inte gilla mer i dag tydligen...   Men nu fick forumplattformen så den teg...:D