Ulf Ekström a.k.a Himma 2035 Posted August 1, 2018 Just nu, ToddeSwe sade: Nu menar jag inte SÅ snabbt, men en lagom jämn takt. Nu har jag ca 5 sekunder mellan mina. Då tror jag på mer överlappning så man har material att jobba med. Share this post Link to post Share on other sites
ToddeSwe 913 Posted August 1, 2018 Just nu, Ulf Ekström a.k.a Himma sade: Då tror jag på mer överlappning så man har material att jobba med. Ok! Då är nästa steg att lära sig hur man redigerar bort sådant här i Ps. Share this post Link to post Share on other sites
Ulf Ekström a.k.a Himma 2035 Posted August 1, 2018 Just nu, ToddeSwe sade: Ok! Då är nästa steg att lära sig hur man redigerar bort sådant här i Ps. Du kommer inte att vara sysslolös på länge. Share this post Link to post Share on other sites
ToddeSwe 913 Posted August 1, 2018 2 minuter sedan, Ulf Ekström a.k.a Himma sade: Du kommer inte att vara sysslolös på länge. Nej jag misstänker det också! Men detta är ju en rolig resa! 1 Ulf Ekström a.k.a Himma reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
Mr.T 214 Posted August 1, 2018 1 timme sedan, ToddeSwe sade: Ok! Ärligt talat så hittade jag ingen bra rit-grej i Ps Har du provat lagningsverktyget/klonstämpeln !? Share this post Link to post Share on other sites
ToddeSwe 913 Posted August 1, 2018 2 minuter sedan, Mr.T sade: Har du provat lagningsverktyget/klonstämpeln !? Nej jag har inte testat något förutom klonen i Lr. Är inte så duktig på Ps ännu. Share this post Link to post Share on other sites
Mr.T 214 Posted August 1, 2018 20 minuter sedan, ToddeSwe sade: Nej jag har inte testat något förutom klonen i Lr. Är inte så duktig på Ps ännu. Och det gav inte önskad effekt ? Share this post Link to post Share on other sites
ToddeSwe 913 Posted August 1, 2018 13 minuter sedan, Mr.T sade: Och det gav inte önskad effekt ? You tell me: Kunde inte låta bli! Skit i området vid buskarna, se om du hittar skarvarna nu. Share this post Link to post Share on other sites
Mr.T 214 Posted August 1, 2018 On 2018-08-01 at 10:06 PM, ToddeSwe sade: You tell me: Kunde inte låta bli! Skit i området vid buskarna, se om du hittar skarvarna nu. Men snälla ! Om jag inte såg några skarvar tidigare, hur skulle jag kunna göra det nu, då 😖? 1 ToddeSwe reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
Mona 3088 Posted August 1, 2018 I sista bilden lägger man inte märke till några skarvar om man inte vet om dem. Gjorde inte jag iaf! Jag hade kört med plåstret eller klon i PS. LR klonstämpel är inte så bra, tycker jag. Vatten är alltid svårt att göra panos på. Share this post Link to post Share on other sites
ToddeSwe 913 Posted August 2, 2018 20 timmar sedan, Mona sade: I sista bilden lägger man inte märke till några skarvar om man inte vet om dem. Gjorde inte jag iaf! Jag hade kört med plåstret eller klon i PS. LR klonstämpel är inte så bra, tycker jag. Vatten är alltid svårt att göra panos på. Mao är det inte bra gjort?! Jag använde klonstämplen i Ps. Gillar heller inte den i Lr. Den där jäkla sjön är aldrig riktigt blank. 😏 Ska titta på det du skicka på messenger igår. 👍🏻 Testade plåstret nyss och det var inte dumt alls. Gäller nog att vara lite konstnärligt lagd här. Share this post Link to post Share on other sites