Jump to content
Farsta (Hasse)

Min andra bröllopsfotografering

Recommended Posts

Tyvärr tror jag inte mina kompisar vill ligga på en öppen internetsida. Men kan ändå skriva lite om det och lägga upp några allmänna bilder. Blev min bröllopspresent. Blev ca 100 bilder de flesta tagna med Nikon 10-24 samt ca 10 småfilmer tex från kyrkan och några tal.  Lagt upp dem på min onedrivesida så de kan nå allt när de vill men samtidigt bränt en dvd. Sen får de välja en bild jag lämnar in till Crimson och ramar. 

Det är som vanligt. Bra att förbereda sig. Jag var tex tvungen klistra fast en lapp på huset " glöm ej filma" :)  Blir ju så bra idag och kompletterar stillbilder på ett bra sätt. Men så lätt att glömma bort. Var på gamla "Höstsol". Actors retreat under 60 år. Idag konferens

mini_DSC_3874_00001.jpg

mini_DSC_3819_00001.jpg

mini_DSC_3906_00001.jpg

mini_DSC_3911_00001.jpg

mini_DSC_3847.JPG

Tror säkert du fick många fina bilder, men förstår om du inte vill lägga upp dem med respekt för alla inblandade. Tänk om alla visade den respekten... 

Att fota bröllop gillar jag inte. Har gjort det en gång, och fy farao vad stressigt. Hade ingen assistent, utan fick fixa allting själv under 9 tim. Var helt slut när jag kom hem. Så nej tack, inga mer bröllop! 

Alla blev uppdelade i grupper om 4-5 stycken och så skulle dessa personer ta fram ett minne var. Gruppen valde ut en sak och sen skulle alla på bröllopet gissa vem som varit  med om det. Vi valde hon som en stekhet natt gått ut naken på en balkong på nåt "Motor - Rasta" men inte förrän morgonen efter noterat att den vette mot 25 långtradare.... varav de flesta nog var vakna. Troligen innan AC blev allmän :) 

Sen minns jag inte storyn bakom Borg och fotboll