Jump to content

Recommended Posts

Häromdagen fick jag storfrämmande av den här pyttelilla nymfen! Den var ca 2 cm lång! Det blev lite hopp och skutt och jag efter :D 

1.

_55A9942_2048px.jpg

2.

_55A9949_2048px.jpg

Häftigt, kul när man får oväntat besök! Snyggt fångat Mona, tvåan gillas för att det visas mer profil, men ettan vinner trots allt för detaljerna i ansiktet och det fina ljuset och färgerna i det!:)

Tack så hjärtligt mina vänner :) 

23 timmar sedan, Ulf Ekström a.k.a Himma sade:

Tvåan är helt sjukt bra och då är ettan ändå aningens bättre, det säger allt. :wub: Hoppas att din hoppande jakt finns på film för den vill jag gärna se. :D

No no no! Här finns inga filmbevis, det var bara jag och hunden hemma! Hon tittade iofs lite konstig och undrade vad matte höll på med :D 

On 2018-06-18 at 5:37 PM, ToddeSwe sade:

Grymt avundsjuk! :) Vad hade du för extralinser eller ringar här? Kort sagt HUR kom du så här nära?

Helt underbara bilder "som vanligt" :thumbsup::wub:

Todde,  jag har inte gjort något särskilt, bara haft min 7D II och Sigma 180/2,8 macro. Bilderna är lite beskurna så klart, och redigerade, annars inga extragrejer. Ingen blixt. 

Just nu, Mona sade:

Tack så hjärtligt mina vänner :) 

No no no! Här finns inga filmbevis, det var bara jag och hunden hemma! Hon tittade iofs lite konstig och undrade vad matte höll på med :D 

Todde,  jag har inte gjort något särskilt, bara haft min 7D II och Sigma 180/2,8 macro. Bilderna är lite beskurna så klart, och redigerade, annars inga extragrejer. Ingen blixt. 

Då måste det vara ditt 180mm då! :)  Grymt bra!

Just nu, ToddeSwe sade:

Då måste det vara ditt 180mm då! :)  Grymt bra!

Det är inget fel på det, nej! Eller jo, det är alldeles för tungt :(