Jump to content
Mr.T

På tur i Marocko (med omnejd).

Recommended Posts

1 timme sedan, Fredrik H sade:

Härlig resa du haft. Fantastiska bilder och bra berättat. Avis på allt utom olyckan 😉

Tack Fredrik, roligt att det uppskattas. Har full förståelse för att du inte är avundsjuk på olyckan, jag hade gjärna sluppit den själv 😉.

Oj oj oj vilken resa!!! Tack så jättemycket för allt du har delgivit oss i både texter och bilder. Jag är helt överväldigad hur du på ett mycket utmålande sätt har delat med dig av dina upplevelser. Du har visat oss ett Marocko långt utöver alla guideböcker. Ett Marocko som jag inte visste så mycket om.

Bilderna är alla av hög klass, men ökenbilderna dröjer sig kvar på näthinnan långt efter man har sett dem. Älskar ökenbilder och sanddynor! Så overkligt och sagoaktigt på något vis. Den blå staden var också väldigt vacker. 

Vilken resa du har gjort! Men det rafflande slutet blev inte alls roligt, så glad att du klarade dig med livet i behåll.  Bra beslut att inte köra hoj längre, även om jag vet att du älskar det. Man sitter så oskyddad när olyckan är framme. 

Tack för din fängslande reseskildring:wub:

7 timmar sedan, Mona sade:

Oj oj oj vilken resa!!! Tack så jättemycket för allt du har delgivit oss i både texter och bilder. Jag är helt överväldigad hur du på ett mycket utmålande sätt har delat med dig av dina upplevelser. Du har visat oss ett Marocko långt utöver alla guideböcker. Ett Marocko som jag inte visste så mycket om.

Hejsan hoppsan, Mona ! Det var ingen hejd på uppskattande formuleringar här inte, du får mig ju att rodna över hela kroppen !!

Älskar ökenbilder och sanddynor!

Får nog hålla med dig i detta. Besöket i öknen var en av den största behållningen av hela resan, faktiskt.

Vilken resa du har gjort!

Åvars, så märkvärdigt är det ändå inte.

Bra beslut att inte köra hoj längre, även om jag vet att du älskar det.

Ja, just nu känns det avlägset att ta upp hojåkandet igen, men man skall aldrig säga aldrig.

Man sitter så oskyddad när olyckan är framme. 

Så sant, och då är jag ändå påpälsad efter alla konstens regler. Hade jag inte haft den skyddsutrustning som fanns tillgänglig när jag köpte hojen, hade utfallet sannolikt blivit ett annat.

Tack för din fängslande reseskildring

Tack för att du tog dig tid att följa med, "until the bitter end".