Jump to content
ToddeSwe

Maskros på nära håll!

Recommended Posts

1 timme sedan, Ulf Ekström a.k.a Himma sade:

Tvåan är kul med nåt som liknar ett ansikte men den som är absolut bäst är ettan med en härlig känsla av rörelse i två riktningar och bra skärpa. :thumbsup: Toppbetyg till dig Todde.

Det såg jag inte fören du påpekade det! :) Jag kan träffa ögonen på en fluga men hade lite problem här. Fast frågan är, ska fokus ligga på mitten grejen, eller på dom där sakerna som flyger omkring i luften?!  Tack för det betyget! :)

Håller med Ulf här! Ettan blir vinnare för mig. Riktigt fin! Tvåan är verkligen kul om man ser gubben :) 

1 minut sedan, Mona sade:

Håller med Ulf här! Ettan blir vinnare för mig. Riktigt fin! Tvåan är verkligen kul om man ser gubben :) 

Tack Mona, undra hur många som ser den?! :)

tänk att det gått ett år redan sen förra omgången maskrosbollar.  att tiden kan gå så fort...tungt ålderstecken, detta. - just i förra veckan när jag kände doften från häggen på catwalken, så var jag tvungen att stanna upp eftersom nåt inte stämde.... - men jag kände ju precis för ett litet tag sen den här doften..?? DET VAR FÖRRA ÅRET !   GAAAAAHHHHH.....:D

jättekul ansikte där i mitten, som en snögubbes morotsnäsa och allt....och med solstrålar runt huvudet :lol:  

jättebra, Torbjörn !

1 minut sedan, gerard ohman sade:

tänk att det gått ett år redan sen förra omgången maskrosbollar.  att tiden kan gå så fort...tungt ålderstecken, detta. - just i förra veckan när jag kände doften från häggen på catwalken, så var jag tvungen att stanna upp eftersom nåt inte stämde.... - men jag kände ju precis för ett litet tag sen den här doften..?? DET VAR FÖRRA ÅRET !   GAAAAAHHHHH.....:D

jättekul ansikte där i mitten, som en snögubbes morotsnäsa och allt....och med solstrålar runt ansiktet :lol:  

jättebra, Torbjörn !

Jag tänkte faktiskt detsamma när jag såg dessa bollar när jag åkte omkring i jobbet i veckan.

Ja när man ser den vilket jag inte gjorde fören Ulf påpekade det! :)

Tack Gerard!

5 minuter sedan, Fredrik H sade:

Kanon bilder Todde.

Du ligger verkligen inte på latsidan.

Tack Fredrik, när man gillar att göra något så ser man ju till att det blir mycket av den varan. 😃

1 timme sedan, Odie (Thomas) sade:

Jag instämmer med övriga, dessa är väldigt fina, :wub:

Tack Thomas, ja det börjar bli som jag vill att det ska bli nu när jag tar bilden. :)

36 minuter sedan, Mathias sade:

Tycker också ettan är bäst men tran är inte långt efter, snyggt fotat :thumbsup: 

Tack Mathias!

9 timmar sedan, Jens Nilsson sade:

Tre fina rosor, men trean vinner i mina ögon!:)

Tack det är ju min favorit också. :)

OCH jag har inte tagit bort några vad dom nu heter, dom såg ut så när jag hittade dom. :)