Jump to content
Jens Nilsson

Mat & dryck, eller konst?

Recommended Posts

Konstig rubrik, men kunde inte välja var jag skulle skapa tråden..:lol:

Frugan och ungarna tog en en tjejkväll och gick på bio, jag tog tillfället i akt och fotade lite här hemma. Vädret var dåligt i dag, och när jag fick syn på en bild på Bauhaus i dag så tänkte jag att det här skulle jag testa. Men hade jag vetat att vädret skulle bli så fint som det blev i afton hade jag kanske gått ut med kameran i stället...

Men nu fick det bli så här, ville se om jag kunde få en liknande bild på en oliv i olivolja som den på Bauhaus, tomaten är väl mer en repris kan man säga, då många av oss experimenterat med liknande bilder tidigare.:)

1.

IMG_4492r2m.thumb.jpg.a4d0bfafabdae0ba541492361498526a.jpg

2.

IMG_4459rm.thumb.jpg.7ab253cf3546cdf486fcd0d9d94ce091.jpg

3.

IMG_4462rm.thumb.jpg.b8fd2637da783ba5b7f2f8d8559f75a5.jpg

Så jäkla läckra olivbilder! Bara älskar nr 3 :wub: Tomaten är ju också suverän, men trean vinner! Den bilden sätter du upp i köket, och det med BASTA!! Grymt Jens :) 

Tack mina vänner!:)

Vet inte om frugan skulle gilla den men det är ju nästan så att jag själv hade kunnat sätta upp trean på väggen, men förutom att vi kanske har olika smaker jag och frun så har vi ett väldigt litet kök. Det finns inga rena väggar där den skulle kunna hänga....