Jump to content
Farsta (Hasse)

Sprang in i en modefotografering nyss

Recommended Posts

Duktiga tjejer. Runt -7 grader. Fotografen verkades satsa på att bränna massor av bilder. Tar man ca 500 bilder lär ju några bli kanonbra. Själv passade jag på att "joina". Sällan jag får fota professionella modeller ju ;) 

DSC_3002 (2000x1214).jpg

DSC_3003 (2000x1286).jpg

DSC_3005 (2000x1267).jpg

DSC_3010 (1563x2000).jpg

DSC_3014 (2000x1333).jpg

Blev lite förvånad på sättet de jobbade. Mest tryckte ut bilder och lät tjejerna studsa runt. Kan ha berott på kylan förstås. Lite kul. Såg de tittade något och ville inte bli betraktad som "Peeping Tom" så jag slank in på Medelhavsmuseet. Tror ni inte hela gänget följde efter.... tänkte att nu vill de ha minneskortet ;) men de skulle nog bara låna toaletterna eller ta några bilder i fd banklokalen. 

21 hours ago, Farsta (Hasse) said:

Blev lite förvånad på sättet de jobbade. Mest tryckte ut bilder och lät tjejerna studsa runt. Kan ha berott på kylan förstås. Lite kul. Såg de tittade något och ville inte bli betraktad som "Peeping Tom" så jag slank in på Medelhavsmuseet. Tror ni inte hela gänget följde efter.... tänkte att nu vill de ha minneskortet ;) men de skulle nog bara låna toaletterna eller ta några bilder i fd banklokalen. 

:D hahah....nu vill de ha minneskortet. du skulle ha sprungit därifrån vilt skrikande ! :lol:

kul att de verkade störda på att du fotograferade.det vill de ju inte bli....:lol: