Jump to content
Jens Nilsson

Vinterimpressionism..

Recommended Posts

1 timme sedan, sanne sade:

Minder mig lidt om et kunst julekort..blev egentlig meget fint det her :) Kan desværre ikke hente det ned til pse ældre version..

Tack sanne!:)

Fast man behöver inte alltid använda PS för detta, just denna bild tog jag bara med kameran. Med en funktion som heter multiexponering, då tar man flera bilder som kameran lägger i hop själv till en bild. Den här består av 9 bilder, jag kan välja mellan 2 och 9 bilder i min kamera.  Sen gör jag bara de vanliga redigeringar att i  PS. 

Om din kamera har en sån funktion så kan du också göra likadant!

Snyggt....som en målad tavla:thumbsup:

Jag skulle ju själv prova på detta när jag fick min kamera. Det har tyvärr glömts bort. Tack för påminnelsen :)

Snyggt jobbat Jens! Håller med om julkortskänslan. Lägg på en texture, det kommer att lyfta den känslan ännu mer. Katten Jens, så här tidigt skulle man vara ute och göra julkort, då slapp man sitta i sista minuten och våndas! Denna julen hann jag inte alls, och inga motiv hade jag heller. 

Tack allihopa, kul att den gillades!:)

Julkort har jag aldrig gjort, men som vädret blev i dag får jag nog använda denna bild om jag ska göra något kort till kommande jul...:(

Jag var inne på en texture ett litet tag, men ändrade mig. Men kanske har det lyft bilden ytterligare, vem vet...

On ‎2018‎-‎07‎-‎10 at 7:00 PM, ToddeSwe sade:

Ett missat inlägg, detta gillar jag. :thumbsup:

Tack, kul att du gillade den, just nu hade lite svalare temperaturer varit på sin plats nästan känner jag när jag ser den bilden igen...😄