Jump to content

Lucka 18

Guest lillepv

Recommended Posts

32 minutes ago, Ulf Ekström a.k.a Himma said:

Inte för att jag vet om det är det bästa eller värsta köpet jag gjort återstår att se men fungerar det som det är tänkt blir jag nöjd.

5a382829a494a_18Dagensbstaellervrsta.thumb.jpg.d473dcf0bc0c9c0a306acd23c2acde79.jpg

man tänker ju på barndomens julgransfot med fyra skruvar som skulle nypa åt kring granens stam. som man fick vrida och ändra å ändra igen innan granen stod någorlunda rakt och stadigt. och med barren från nedersta grenarna stickande i ansiktet medan man höll på.....suck....minnen... :D julen var roligare förr..

10 minuter sedan, gerard ohman sade:

man tänker ju på barndomens julgransfot med fyra skruvar som skulle nypa åt kring granens stam. som man fick vrida och ändra å ändra igen innan granen stod någorlunda rakt och stadigt. och med barren från nedersta granarna pickande i ansiktet medan man höll på.....suck....minnen... :D julen var roligare förr..

En sån har jag ännu :)

40 minutes ago, Cope said:

En sån har jag ännu :)

våran finns kvar nånstans också. jag har inte haft riktig gran på många år, men kanske kanske det är dags att återuppleva framförallt doften av gran i huset...finns väl inget juligare ! :)