Jump to content
Sign in to follow this  
Cope

Black Friday!

Recommended Posts

Är lite nyfiken på om ni ska försöka göra några klipp på fredag och isf vad tänker ni köpa?

För egen del kommer jag hålla utkik efter Lee sw 150 filter. Skulle vilja ha little stopper och ett halvtonat 2 stopsfilter med hård övergång för att känna mig välklädd.

Utanför kameravärlden kommer jag ha koll på BBQ produkter som kan vara bra att ha :)

1 timme sedan, Farsta (Hasse) sade:

Känner mig ganska kittad men ett par hörlurar. Djungel. In ear, on ear och kabel eller bt? Lutar åt ett par Sony 650 nånting. Kabel och in ear. 

Kabel hade jag nog också satsat på. Det känns tryggast :)

Vi får väl se vad som dyker upp, då jag precis lagt 10 papp på bilen blir det inget i den prisklassen i alla fall :)

Men en ljusstark normalzoom står ganska högt på listan och kan man få någon där för en trevlig peng så får vi väl se om det blir något. Snart dags att ta årets julfoto ju så då får man ju motivera ett inköp med det kanske :)

15 timmar sedan, Mathias sade:

Jag ska hålla utkik efter Samyangs 35mm AF till min Sony. Dyker den upp till ett vettigt pris så slår jag nog till :)

Då får vi hålla tummarna att det dyker upp något :)

15 timmar sedan, Martin sade:

Vi får väl se vad som dyker upp, då jag precis lagt 10 papp på bilen blir det inget i den prisklassen i alla fall :)

Men en ljusstark normalzoom står ganska högt på listan och kan man få någon där för en trevlig peng så får vi väl se om det blir något. Snart dags att ta årets julfoto ju så då får man ju motivera ett inköp med det kanske :)

Det finns väl inget tråkigare än att lägga pengar på bilar. Dom ska bara funka utan utgifter :)

Julfoto är en bra motivering. Den skulle jag nog kunna apa efter och presentera här hemma :)