Jump to content
ToddeSwe

Traktorsamling Del 2

Recommended Posts

Fint dokumenterat! :)Ja då fick jag svaret i denna tråden, de är samlings objekt.

Är du intresserad av gamla traktorer och maskiner så kolla här, det är en grabb som brinner för gamla lantbruksmaskiner:

http://www.zackowsgard.se/

En gång om året på hösten är det en stor utställning med massor av traktorer och ångmaskiner och de flesta fungerar.:)

7 timmar sedan, Mathias sade:

Härliga bilder i denna tråd också :)

Tack Mathias!

1 timme sedan, Odie (Thomas) sade:

Fint dokumenterat! :)Ja då fick jag svaret i denna tråden, de är samlings objekt.

Är du intresserad av gamla traktorer och maskiner så kolla här, det är en grabb som brinner för gamla lantbruksmaskiner:

http://www.zackowsgard.se/

En gång om året på hösten är det en stor utställning med massor av traktorer och ångmaskiner och de flesta fungerar.:)

Tack Thomas! Näh inte speciellt men jag gillar allt gammalt som kan dokumenteras. :)

Ska kolla ändå, men det är väl inte i närheten av mig. Jonstorp är det inte där Fredrik bor?! :)

24 minutes ago, ToddeSwe said:

Tack Mathias!

Tack Thomas! Näh inte speciellt men jag gillar allt gammalt som kan dokumenteras. :)

Ska kolla ändå, men det är väl inte i närheten av mig. Jonstorp är det inte där Fredrik bor?! :)

Stämmer

Ligger någon kilometer från var jag bor....

Har dock aldrig varit där, även om jag kör förbi minst en gång i veckan..:huh:

Just nu, Fredrik H sade:

Stämmer

Ligger någon kilometer från var jag bor....

Har dock aldrig varit där, även om jag kör förbi minst en gång i veckan..:huh:

Så är det väl alltid! Göteborgare går inte på Liseberg och Stockholmare inte på Grönan. :)

Nu är jag inte SÅ körd på gamla maskiner så jag tar mig så långt söderut för den sakens skull, MEN bra att veta OM och när man åker däråt iaf.

1 timme sedan, Ulf Ekström a.k.a Himma sade:

Har han gömt regplåten i bild ett för att inte fastna på bild i nån fartkamera? :D Detaljbilderna gör sig bäst i den här serien.

He he ja man vet aldrig.