Jump to content
Cope

Dagens Rea-tips!!

Recommended Posts

4 timmar sedan, Cope sade:

Nä, det inlägget förstår jag inte logiken i... fel sida... hm hm hm... Canon... hmm :huh::confused0006: 

Fast hade tomten varit så god att infinna sig lite tidigare än julafton, och om hen hade haft godheten att göra rätt val (pengar...) i fall hen nu skulle få för sig att ge en mest mjuka paket, så var det ju rätt skaplig kampanj...!:thumbsup:

1 timme sedan, ToddeSwe sade:

Men det måste vara det snabbaste min kamera klarar ...

Ingen aning om hur snabba kort husen klarar. Idag har jag ett kort som klarar 440 meg/s så jag tror nog att ditt hus klarar av att leverera mer än 95 meg/s....

Men nu är kampanjen över och priset är det normala igen :)

38 minuter sedan, Cope sade:

Ingen aning om hur snabba kort husen klarar. Idag har jag ett kort som klarar 440 meg/s så jag tror nog att ditt hus klarar av att leverera mer än 95 meg/s....

Men nu är kampanjen över och priset är det normala igen :)

He he he där ser man, man ska slå till direkt och inte vela. :)

Fyller man i nedanstående formulär med namn och e-post så får man 15% på utvalda varor hos Rajala på Maniac Monday 5/3, de aktuella erbjudandena mailas då till en och är bara tillgängliga om man fyllt i formuläret.

https://kampanj.rajalaproshop.se/sv/manic-monday

Läs mer och fullständiga villkor på https://www.rajalaproshop.se/

Önskar bara att slantarna fanns... Har egentligen inte många gluggar på önskelistan  just nu, förutom en 70-200. Men det lär dröja misstänker jag, men blir behovet stort så har vår nya marknadsansvariga på jobbet köpt in en sån så jag får låna den om jag vill... Alltid nåt..^_^