Jump to content
ToddeSwe

Multiexpo fortsättning

Recommended Posts

Hepp!

Även om jag inte orkade så var jag så nyfiken på den målade burken så jag kunde inte låta bli att testa idag. MEN hittade inget bra motiv, MEN man ser ju att kvaliten är klart bättre.

Och en lite svartvit siluett av pojken som blev ganska bra om jag får säga det själv. :)

1.

DSC_5896.thumb.jpg.c34cbfe6bb7c41c0a3c5911902cfac71.jpg

2.

DSC_5895.thumb.jpg.22f32a531f517102fe7187c2cf815668.jpg

16 minuter sedan, Jens Nilsson sade:

Jag kan bara instämma med övriga instämningar, angående tvåan, den är superfin!:thumbsup:

Jisses vad flitig du är, nu måste jag ju ta mig i kragen också och fortsätta mina experiment....:huh:

Tack Jens! Nyfikenhet har alltid varit mitt bränsle. 😃

3 timmar sedan, ToddeSwe sade:

Tack Jens! Nyfikenhet har alltid varit mitt bränsle. 😃

Jo så är det visserligen för mig också, men sen har jag inte den tiden jag skulle önska till att hålla på, och har jag tid så orkar jag inte alltid, eller då är det fel på vädret. Alltid är det nåt...

23 minutes ago, Jens Nilsson said:

Jo så är det visserligen för mig också, men sen har jag inte den tiden jag skulle önska till att hålla på, och har jag tid så orkar jag inte alltid, eller då är det fel på vädret. Alltid är det nåt...

Byt till Nikon så blir allt bättre :P

1 timme sedan, Jens Nilsson sade:

Jag har för mycket tid över. 😃

Det är ju inte alltid man orkar och vädret nu är ju allt annat än fördelaktigt. Du får sikta in dej på pensionen. 😃

33 minuter sedan, ToddeSwe sade:

Jag har för mycket tid över. 😃

Det är ju inte alltid man orkar och vädret nu är ju allt annat än fördelaktigt. Du får sikta in dej på pensionen. 😃

Ja, exakt, så om 17 år blir det bilder här från mig så det står härliga till...:D:D 

Fast å andra sidan finns ju möjligheten att man blir arbetslös också...-_-